Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές


Η πολιτική της κυβέρνησης διαλύει τα δημόσια και κοινωνικά αγαθά κατεδαφίζει  τη δημόσια παιδεία
Όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές και μαθήτριες,
Δε θα τους αφήσουμε!
·         Νέα μέτρα και νέες πολιτικές σχεδιάζονται πυρετωδώς σε βάρος των εργαζομένων. Όσο ο λαός καταδικάζεται στη φτώχεια και στην εξαθλίωση, όσο η οικονομία οδηγείται στην κατάρρευση και η νεολαία στην ανεργία, άλλο τόσο και η μόρφωση της νέας γενιάς θα γίνεται έρμαιο στις ορέξεις τυχάρπαστων πολιτικών.
·         Η κυβέρνηση συνεχίζει το έργο των προηγούμενων μνημονιακών κυβερνήσεων, προσπαθεί να ξεθεμελιώσει  τα δημόσια και κοινωνικά αγαθά. Μαζί και την παιδεία.

·         Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής είναι:  Παιδεία για τους έχοντες, για τους λίγους, για όσους μπορούν να αντέξουν το ψυχολογικό και οικονομικό κόστος 3 χρόνων πανελλαδικών εξετάσεων για την απόκτηση του απολυτηρίου του νέου  Γενικού Λυκείου. Λιγότερη, φτωχότερη και πιο υποβαθμισμένη εκπαίδευση για τους πολλούς, μια στενή και εφήμερη κατάρτιση .
Η πολιτική τους σημαίνει ακόμα φτωχότερη παιδεία αλλά περισσότερα χρήματα που θα πληρώνουν οι γονείς για να καλύψουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών τους.
Φτωχότερη παιδεία σημαίνει μεγαλύτερη αμορφωσιά. …
Όλο και μεγαλύτερα εμπόδια ορθώνονται στον αγώνα για μόρφωση.
·         Η παιδεία από δικαίωμα μετατρέπεται σε προνόμιο για όσους έχουν,  η ουσιαστική μόρφωση περιορίζεται σε μια μικρή ελίτ.
·         Χτίζουν το «νέο Λύκειο» χωρίζοντας νωρίς -νωρίς τα πρόβατα από τα ερίφια. Τελειώνοντας το Γυμνάσιο γίνεται το ξεσκαρτάρισμα: Γενικό ή Τεχνολογικό Λύκειο ή μεταγυμνασιακή κατάρτιση. Στόχος τους, να σπρώξουν περισσότερα παιδιά σε μια τεχνική εκπαίδευση που την κρατούν υποβαθμισμένη, χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα και προοπτική. Και μετά να τα παραδώσουν, φθηνό εργατικό δυναμικό, στην «αγορά εργασίας».
·         Και το Γενικό Λύκειο; Ένας ατέλειωτος μαραθώνιος εξετάσεων από την πρώτη τάξη, σε 39 μαθήματα, που εύκολα θα αποθαρρύνει όσες και όσους δεν έχουν ισχυρή οικογενειακή υποστήριξη και φροντιστήριο πίσω τους για έναν αγώνα μακράς διάρκειας και αντοχής. Απόλυτα υποταγμένο στη λογική των εξετάσεων για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Αυτό το ανταγωνιστικό και βαθμοθηρικό σχολείο στην πράξη θα οδηγήσει στην «έξωση»  χιλιάδες μαθητές  από το λύκειο. Το Υπ. Παιδείας αντιμετωπίζει τους μαθητές και τις μαθήτριες ως «πλεονάζον» προσωπικό σε επιχείρηση που «εξυγιαίνεται»
·         Η Τεχνολογική Επαγγελματική Εκπαίδευση υποβαθμίζεται δραματικά. Παραδίνεται ως προς τους σκοπούς και το περιεχόμενο της στις πρόσκαιρες ανάγκες της αγοράς. Τα πτυχία και τα επαγγελματικά δικαιώματα υπονομεύονται με την πιστοποίηση δεξιοτήτων που αποκτώνται έξω από το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα.
·         Καθιερώνεται η μαθητεία δηλαδή  η απλήρωτη και ανασφάλιστη εργασία ακόμα και ανήλικων μαθητών στους εργοδότες ως υποκατάστατο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
·         Ιδιώτες εισβάλουν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Δώρο στους ιδιώτες ήταν η κατάργηση των τομέων Υγείας - Πρόνοιας και γραφικών τεχνών. 25.00 μαθητές έμειναν μετέωροι, 2.500 καθηγητές σε διαθεσιμότητα.
·         Εργασιακός εφιάλτης για τους καθηγητές όλων των ειδικοτήτων. Ουδείς εκπαιδευτικός μπορεί να είναι σίγουρος για το αν θα έχει τάξη για να διδάξει. Το αναλυτικό και το ωρολόγιο πρόγραμμα σπουδών χρησιμοποιείται από το Υπουργείο Παιδείας ως εργαλείο για την επαγγελματική αχρήστευση εκπαιδευτικών. Η διαδικασία είναι απλή: καταργούνται μαθήματα όχι με παιδαγωγικά κριτήρια, αλλά για να ανοίξει ο δρόμος για τη διαθεσιμότητα και στη συνέχεια την απόλυση των εκπαιδευτικών των αντίστοιχων ειδικοτήτων.
Μια τέτοια πολιτική οδηγεί μια ολόκληρη γενιά στην ανεργία και την μετανάστευση

Λογαριάζουν όμως χωρίς τον ξενοδόχο.
Δεν θα τους αφήσουμε να ρημάξουν τα όνειρα μας. Για μας η παιδεία αποτελεί καθολικό ανθρώπινο δικαίωμα και κοινωνικό αγαθό. Είναι υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει δημόσια δωρεάν εκπαίδευση ισότιμα σε όλους, με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του νέου ανθρώπου. Η άρση των ταξικών φραγμών, η απάλειψη των κάθε λογής διακρίσεων και η δωρεάν παροχή δημόσιας παιδείας υψηλού επιπέδου αποτελούν για το ΣΥΡΙΖΑ κεντρικής σημασίας επιδιώξεις. Η μεγάλη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που θα υλοποιήσει η κυβέρνηση της αριστεράς θα έχει έναν ξεκάθαρο στόχο: το να διασφαλίσουμε το δικαίωμα όλων των παιδιών στη μόρφωση σε μια ποιοτικά αναβαθμισμένη εκπαίδευση.
Το σύστημα εκπαίδευσης που δημιούργησαν αυτοί που μέχρι τώρα μας κυβερνούσαν, η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, έχει παταγωδώς αποτύχει. Η νεοφιλελεύθερη μετάλλαξη, που επιχειρείται από τη μνημονιακή κυβέρνηση σήμερα, επιδεινώνει ακόμα περισσότερο την κατάσταση.
Ο ΣΥΡΙΖΑ αντιπαραθέτει  στη νεοφιλελεύθερη πολιτική της  κυβέρνησης ένα σχολείο που θα χωράει όλη την αναγκαία γνώση και όλους τους μαθητές, και προτείνει:

·         12χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση για όλες και όλους
·         Ενιαίο λύκειο θεωρίας και πράξης   
·         Μεταλυκειακή δημόσια και δωρεάν τεχνολογική εκπαίδευση
·         Ελεύθερη πρόσβαση στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Γιατί για την κυβέρνηση της Αριστεράς η διασφάλιση της ελεύθερης πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για όλους/-ες όσους/-ες το επιθυμούν αποτελεί εφικτό και αναγκαίο κοινωνικό στόχο στο πλαίσιο μιας κοινωνίας δικαιοσύνης και αλληλεγγύης. 

Η πολιτική τους διαλύει την κοινωνία, είναι επικίνδυνη και για τη δημόσια εκπαίδευση

Κάθε σχολείο κυψέλη αγώνα και αλληλεγγύης , εστία αντίστασης,
για να μην συνεχιστεί η καταστροφή, για να ανατραπεί αυτή η πολιτική.
Οι μαζικοί και ενωτικοί αγώνες στους δρόμους, στις πλατείες, στις γειτονιές, στους χώρους εργασίας, στις σχολές και στα σχολεία είναι αυτοί που ανοίγουν δρόμους.
Η λύση υπάρχει και βρίσκεται στους κοινωνικούς αγώνες για την ανατροπή των νεοφιλελεύθερων  πολιτικών  στην κατεύθυνση της ανάπτυξης, της κοινωνικής δικαιοσύνης και της αλληλεγγύης, τη διαμόρφωση των όρων πολιτικής ανατροπής της μνημονιακής διακυβέρνησης και της συγκρότησης μιας κυβέρνησης της Αριστεράς, η οποία θα αλλάξει ριζικά την πορεία της χώρας σε όφελος του λαού.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...

υποβολή δηλώσεων για το Εθνικό Κτηματολόγιο.

Ενημερώνουμε τους πολίτες του Δήμου μας, ότι στις 21/01/2019 ξεκίνησε η υποβολή δηλώσεων για το Εθνικό Κτηματολόγιο. Οι δηλώσεις θα κατατίθενται στο Γραφείο Κτηματογράφησης Ευβοίας (ΚΤ5-14), που βρίσκεται στη Λεωφ. Αθηνών 24Β, Χαλκίδα. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 22210 37398 Ηλεκτρονική διεύθυνση: gr.kt.evia@gmail.com. Ωράριο λειτουργίας: Κάθε ημέρα (εκτός Σαββάτου & Κυριακής) από 08:30 έως 16:30 Κάθε Τετάρτη από 08:30 μέχρι 20:30 Για την υποβοήθηση των πολιτών, στο Δήμο μας λειτουργεί γραφείο ενημέρωσης της μονάδας

ο λαϊκισμός διαβατήριο για τα ξενοφοβικά αντανακλαστικά

Β. Αποστόλου : «Όταν ο λαϊκισμός γίνεται διαβατήριο για τα ξενοφοβικά  αντανακλαστικά» Σχολιάζοντας την κοινή δήλωση του επικεφαλής των ευρωβουλευτών της Νέας Δημοκρατίας Μανώλη Κεφαλογιάννη και των τομεαρχών του κόμματος, Αγροτικής Ανάπτυξης Γιώργου Κασαπίδη και Φορολογικής Πολιτικής Απόστολου Βεσυρόπουλου , σύμφωνα με την οποία το εργόσημο των μεταναστών που δουλεύουν σε αγροτικές εργασίες, « δεν μπορεί να γίνει διαβατήριο νομιμοποίησης ή προσκλητήριο για τους παράνομους οικονομικούς μετανάστες », ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλης Αποστόλου έκανε την εξής δήλωση: