Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΝΑΕΡΙΟΣ Πηλίου:ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ 26ΗΙΟΥΝΙΟΥ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ
ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ.
Ας αρχίσουμε ξεκαθαρίζοντας πως, ο Σύλλογος μας απορρίπτει και
αντιμάχεται την νομιμοποίηση και τον διαχωρισμό των ναρκωτικών, που
προσπαθούν να περάσουν ορισμένες πολιτικές ομάδες καθώς και άλλοι
οργανισμοί ή φορείς. Ένα όπλο που αργά ή γρήγορα καταστρέφει και
παραπλανά την ζωή κυρίως των νέων, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μαλακό ή
σκληρό, καλό ή κακό, χημικό ή μη. Ένα όπλο παραμένει πάντα να είναι
όπλο, που στο τέλος στρέφεται πάντα ενάντια της ΖΩΗΣ.
Τα ναρκωτικά είναι ένα φαινόμενο με αιτίες κοινωνικές, οικονομικές,
πολιτισμικές, ψυχολογικές, ιστορικές. Είναι ένα ακραίο φαινόμενο
κοινωνικής αποξένωσης, που αντανακλά στην εκμετάλλευση του ανθρώπου από

άνθρωπο μέσω ενός σάπιου, κενού πολιτικού και οικονομικού συστήματος που
κυριαρχεί στις μέρες μας. Σ' αυτό λοιπόν το κοινωνικό υπόβαθρο
αναπτύσσονται περιθωριακές αντιλήψεις και «τρόπος ζωής» με εξάρτηση από
ναρκωτικά που προβάλλεται ως «φυγή» από την κοινωνία της καταπίεσης και
της εκμετάλλευσης. Παγιδευμένοι οι νέοι από την «αίσθηση» της
«ψευδοάρνησης» του κατεστημένου, σπρώχνονται σε μια πράξη φυγής και μέσα
από μια στρεβλή αντίληψη της πραγματικότητας, βιώνουν την χρήση και την
εξάρτηση ως πράξη αντίστασης. Αυτός ο τρόπος «ζωής» δεν είναι τίποτε
άλλο από μια ακραία μορφή αποξένωσης που καθορίζει επίσης και το
χαρακτήρα της σχέσης του ατόμου με την κοινωνία.
Το κοινωνικο-οικονομικό πλαίσιο που ευνοεί τη χρήση ναρκωτικών, η
ανεργία, η οικονομική και πολιτιστική φτώχεια, οι ταξικοί φραγμοί στη
μόρφωση, η εκτεταμένη εμπορευματοποίηση των σύγχρονων κοινωνικών
αναγκών, είναι το ταξικό υπόβαθρο της τραγωδίας των ναρκωτικών, που έχει
πάρει επιδημικές διαστάσεις στις σύγχρονες «ανεπτυγμένες» ταξικές
κοινωνίες. Η όποιες κατά καιρούς, πολιτικές «νομιμοποίησης»,
«καταστολής», «υποκατάστατων», «περιορισμού της βλάβης» (το αποτυχημένο
ολλανδικό μοντέλο), «διαχωρισμού» των ναρκωτικών σε «σκληρά- μαλακά»,
στοχεύουν στη μερική διαχείριση του προβλήματος και όχι στην ριζική
αντιμετώπιση του που συνδέεται άμεσα με την ανατροπή του καταπιεστικού
και καταστροφικού για την λαϊκή μάζα των νέων, κοινωνικο- οικονομικού,
εκμεταλλευτικού συστήματος.
Σίγουρα η απομίμηση, η περιέργεια, ή η έλξη του απαγορευμένου, είναι
παράγοντες που μπορεί να οδηγήσουν έναν ορισμένο αριθμό νέων ανθρώπων
στο να δοκιμάσει ναρκωτικά, αλλά δεν είναι επαρκείς παράγοντες για να
οδηγήσουν αυτούς τους νέους στην εξάρτηση. Από όλους όσοι δοκιμάζουν
μόνον ένα ποσοστό θα περάσει από τη χρήση στη συστηματική χρήση και την
εξάρτηση ως τρόπου ζωής. Πρόκειται για τους νέους με την πιο ευάλωτη
προσωπικότητα, με τεράστια εσωτερικά κενά, για τους νέους που δυσφορούν
μέσα σε ένα οικογενειακό περιβάλλον που αντανακλά τη γενικότερη
κοινωνικο-οικονομική κατάσταση. Σ' αυτές τις συνθήκες ο νέος άνθρωπος
«επιλέγει» με ανελεύθερο τρόπο, ορισμένες κοινωνικές συμπεριφορές
αναζήτησης μιας ουσίας νόμιμης ή παράνομης. Μέσω αυτών των ουσιών ο νέος
οδηγείται σε μια παραισθητική φυγή από μια αφόρητα αδιέξοδη προσωπική
και κοινωνική πραγματικότητα. Μέσα από τις ουσίες ψάχνει αυτά που έχει
ανάγκη: ένα κοινωνικό ρόλο, στοιχεία μιας κοινωνικής ταυτότητας, μια
θέση, έστω και σε μια περιθωριακή ομάδα.
Η τοξικομανία, είναι μια ανελεύθερη επιλογή ενός τρόπου ζωής που έχει το
χαρακτήρα της φυγής και της παραίτησης. Εμείς, σαν σύλλογος που
δραστηριοποιείται σε μια κλειστή μικρή κοινωνία, προτείνουμε την πάλη
και την αντιμετώπιση των προβλημάτων πρόσωπο με πρόσωπο, μέσα από
συλλογικές προσπάθειες που πολλές φορές ίσως να μην έλκουν την προσοχή
των νέων, για διάφορους λόγους. Επειδή, όμως, ίσως σε ορισμένες υπαρκτές
περιπτώσεις, νέοι που δυστυχώς έχουν υποπέσει στην χρήση ή την εξάρτηση
ναρκωτικών, επηρεάζονται αρνητικά στην συμμετοχή των κοινών δρώμενων,
εμείς τους αντιπροτείνουμε πολύ σοβαρά να το ξανασκεφτούν, να δουν την
δύσκολη αλλά όμορφη όψη της δημιουργίας μέσα από συλλογικές δράσεις και
για το κοινό καλό μιας κοινωνίας που μέρος της αποτελούν και οι ίδιοι.
Κυρίως όμως τους προτρέπουμε για μία...
ΖΩΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ, ΟΧΙ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ!
Στηρίζουμε τα στεγνά προγράμματα απεξάρτησης ως την πιο ουσιαστική λύση.
Στηρίζουμε τις προσπάθειες του ΚΕΘΕΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.
(Γραμμή επικοινωνίας 210 3300751),
www.kethea-paremvasi.gr,e-mail:info@kethea-paremvasi.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο...

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ...