Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συμεών Κεδίκογλου για το λουτρικό κατάστημα ΕΤΑ Αιδηψού

Προχωράει, αν και με καθυστερήσεις η έναρξη λειτουργίας του καταστήματος
ΕΤΑ Αιδηψού, σύμφωνα με την απάντηση του Υπουργείου Πολιτισμού και
Τουρισμού στην ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν. Ευβοίας
Συμεών Κεδίκογλου στις 25 Μαϊου.

Κατόπιν επαφών του βουλευτή με τη Γενική Γραμματεία Ολυμπιακής
Αξιοποίησης, η πισίνα του λουτρικού καταστήματος στην Αιδηψό έχει
ξεκινήσει από την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ για τις υπόλοιπες ανάγκες σε
προσλήψεις ολοκληρώνεται η διαδικασία μέσω ΑΣΕΠ σε 12 περίπου ημέρες,
κατά τις εκτιμήσεις της Γενικής Γραμματείας.
Ο κ. Κεδίκογλου αναμένει την ολοκλήρωση των διαδικασιών χωρίς άλλες
καθυστερήσεις, που συνεπάγονται απώλεια εσόδων τόσο για την εταιρία ΕΤΑ
όσο και για το δήμο Αιδηψού.