Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΟΥΛΙΑ


Του Χάρη Κοραχάη
 
Τα πουλιά ερωτεύονται στη δύση του ήλιου, την ημέρα αναζητούν την τροφή τους και χορτάτα πια, επιστρέφουν στα ραντεβού τους, με χαρούμενα τιτιβίσματα και ερωτικά σμιξίματα πριν κρυφτούν στις φυλλωσιές των δέντρων για να περάσουν την νύχτα τους.
 Η τουλάχιστον έτσι θα 'θελαν να ζουν …

Με γεμάτες τις καραμπίνες κάποιοι αγανακτισμένοι πολίτες όμως έχουν άλλα σχέδια. Με στολές καμουφλάζ κρυμμένοι και οπλισμένοι είναι αποφασισμένοι να τιμωρήσουν τα πουλιά για την ανεμελιά τους. Ξέρουν τις ώρες και τα σημεία συνάντησης, δεν έχουν παρά να περιμένουν την επιστροφή τους.


Σαν γεμάτο πιστόλι μας κουνάνε το δάκτυλο μέσα από το γυαλί της τιβι οι μεγαλο-υπουργαρες μας, κάθε ανυπακοή από τους ιθαγενείς εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους… Πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέψουμε τα δανικά με τους τόκους !

Η εξόντωση των σπουργιτιών δεν επηρεάζει αρνητικά την ελληνική οικονομία ούτε τους τοκογλύφους δανειστές μας, διαφορετικά η τροικανοι θα μας απαιτούσαν τουλάχιστον το κρέας των. Έτσι μπορούμε να συνεχίσουμε ακάθεκτοι την εξόντωση τους αφού δεν κάνουν φορολογική δήλωση και δεν συμβάλουν έμπρακτα στην οικονομία μας,

Γλυκά μου πουλάκια, σας συμβουλεύω να ψάξετε για άλλη πατρίδα. Κάπου που οι άδειες κυνηγίου δεν θα αποτελούν εισπρακτική πολιτική για την εξόφληση χρεών που δημιούργησαν (υπ)άνθρωποι. Κάπου που οι άνθρωποι θα χαίρονται όταν κελαηδάτε στο δέντρο της αυλής των και δεν θα σας βλέπουν σαν μεζέ για το τσίπουρο. Κάπου που θα μπορέσετε να χαρείτε τον έρωτα χωρίς τον φόβο να φάτε σκάγια από κάποιον επίδοξο Ράμπο που συμμετέχει στην γενοκτονία σας από χόμπι! Έτσι κι αλλιώς ούτε ο αφανισμός σας θα σώσει την οικονομία μας !

Χάρης Κοραχάης




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ