Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

παλινωδίες του προέδρου του Επιμελητηρίου Εύβοιας

  Ιωάννης Λιονάκης 
Ύστερα από τις πρόσφατες παλινωδίες του προέδρου του Επιμελητηρίου Εύβοιας όπου άλλα ζητούσε στο διοικητικό συμβούλιο από το σώμα και άλλα προέκυψαν ως ενέργειες και αποφάσεις της Διοικητικής Επιτροπής (Βλ. Πρόσληψη Εδικού συνεργάτη) ζητήσαμε αντίγραφο των πρακτικών της συνεδρίασης της 28-12-2011 πριν την επικύρωσή τους από το Διοικητικό Συμβούλιο…
Η άρνηση του κ Προέδρου να επικυρώσει τα πρακτικά της συνεδρίασης στην αμέσως επόμενη, καθώς και:
α)ο ισχυρισμός του ότι η απουσία ολόκληρης της τοποθέτησης του κυρίου Γεροντίτη
αλλά και άλλοι διάλογοι γύρω από το θέμα πρόσληψης του ειδικού συνεργάτη οφειλόταν στο ‘ότι ήταν κλειστό το μικρόφωνό του,
β)η απαίτησή του  οι σύμβουλοι του Επιμελητηρίου να προσέρχονται  στο Επιμελητήριο όπου μόνο εκεί μπορούν να αναγνώσουν τα πρακτικά για να λάβουν γνώση, (κάποιοι πρέπει να διανύσουν πάνω από 200 χιλιόμετρα για να το κάνουν αυτό ερχόμενοι από την Ιστιαία) αφού αρνούνται να τους δώσουν αντίγραφα μιας δημόσιας συνεδρίασης ενός οργάνου όπου έχουν εκλεγεί!!!! και
γ)η κατά παράβαση του νόμου άρνηση διάθεσης δημοσίων εγγράφων…
Δεν είναι πλέον συμπεριφορές που μας εκπλήσσουν στον τρόπο που πολιτεύεται ο κ. Πρόεδρος.
Τα αναφέρουμε για την ενημέρωση των μελών του Ε.Β.Ε. Εύβοιας γνωστοποιώντας ότι θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για διαφάνεια και σωστή διαχείριση των εισφορών του.
Αυτό όμως που διευκρινίζουμε πως πάσα κατεύθυνση ότι δεν θα ανεχθούμε είναι η συνέχιση λειτουργίας του Επιμελητηρίου με έλλειμμα δημοκρατίας  και σεβασμού της παρουσίας των ανθρώπων που οι έμποροι και επαγγελματίες της Εύβοιας ψήφισαν για να τους εκπροσωπούν.
Θεωρούμε αδιανόητο –ακόμη και για τον κύριο Σίμωση- να αγνοεί δώδεκα υπογραφές εκλεγμένων επιμελητηριακών συμβούλων για να συζητηθούν θέματα που αφορούν τον επιχειρηματικό κόσμο του νομού (όπως η ανάγκη μείωσης των οικονομικών εισφορών των μελών ) και να αρνείται να εισαχθούν προς συζήτηση στο Διοικητικό συμβούλιο….
Δεν αντιλαμβανόμαστε πως ερμηνεύει τον κανονισμό λειτουργίας του  Επιμελητηρίου που ο ίδιος μοίρασε στην πρώτη συνεδρίαση και αναφέρει ρητά: «Θέματα εκτός ημερησίας διάταξης, μπορούν κατ’ εξαίρεση να συζητηθούν μετά από πρόταση μέλους του Διοικητικού συμβουλίου, αν είναι παρόντα όλα τα αιρετά μέλη και συμφωνούν για τη συζήτησή τους, σύμφωνα με τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας…» αυτά για τα εκτός ημερησίας διατάξεως και συνεχίζει « όσα θέματα εκτός ημερήσιας διάταξης δεν συζητηθούν, παραπέμπονται για συζήτηση στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση, ως θέματα της ημερήσιας διάταξης»….
Αυτό σύμφωνα με την ερμηνεία της αυτού μεγαλειότητας του Προέδρου μεταφράζεται ως γεγονός που σημαίνει ότι μόνο η εξοχότητά του έχει δικαίωμα να εισάγει θέματα προς συζήτηση και κανένας άλλος εκλεγμένος επιμελητηριακός σύμβουλος….
Είναι φανερό ότι σύμφωνα με τον κύριο πρόεδρο από κάποια παρανόηση του νομοθέτη δεν ορίστηκε ως μονομελής η σύνθεση του Διοικητικού συμβουλίου.
Δηλώνουμε για ακόμη μια φορά ότι σεβόμενοι την ψήφο των εμπόρων και επαγγελματιών που μας εμπιστεύθηκαν αλλά και τη δημοκρατική λειτουργία των θεσμών ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα να μετατρέψει το Επιμελητήριο σε προσωπική του υπόθεση…
Αναφορικά με τη δημόσια τοποθέτησή του ότι ως επικεφαλής του συνδυασμού «Νέο Επιμελητήριο» «δεν κατάφερα να γίνω ούτε φίλος του ούτε καν αντίπαλος του αλλά εξελίχθηκα στο μεγαλύτερό του Εχθρό», επιθυμούμε να γνωστοποιήσουμε στον κ. Πρόεδρο ότι ο μεγαλύτερός του εχθρός είναι ο εαυτός του!!!!
                                                           Με τιμή
                                                   Ιωάννης Λιονάκης 





--
Για την Βόρεια Εύβοια
http://voriaevia.blogspot.com/
Πάνος Βασιλόπουλος
Λίμνη Ευβοίας 34005

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ