Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΚΕ:Να προστατευθεί το εισόδημα των βαμβακοκαλλιεργητών Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Αννας

Σύμφωνα με αγροτικές οργανώσεις και το Δήμο οι βαμβακοκαλλιέργειες στην περιοχή Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Αννας, Ν. Εύβοιας, για δεύτερη συνεχή χρονιά, επλήγησαν από το «πράσινο σκουλήκι».  Η ζημιά είναι πολύ μεγάλη και έχει σαν συνέπεια οι αποδόσεις να είναι πολύ χαμηλές, που σε αρκετές μάλιστα περιπτώσεις η παραγωγή ανά στρέμμα, δεν ξεπερνά το πλαφόν που έχει οριστεί, προκειμένου να καταβληθεί η συνδεδεμένη ενίσχυση.
Οι βαμβακοπαραγωγοί του Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας είναι σε απόγνωση.  Παρά τα καλλιεργητικά έξοδα (σπορά, ποτίσματα, ψεκασμοί, λιπάσματα, σκαλίσματα, αποφυλλώσεις, συλλογή κλπ), που ήταν αυξημένα ως προς τις τιμές τους από τις πολυεθνικές, αλλά και ως προς την ποσότητα, από τα επιπλέον ραντίσματα για το «πράσινο σκουλήκι», αποτέλεσμα δεν υπήρξε.

Οι μικρομεσαίοι αγρότες, που ξεκληρίζονται από την κοινή αγροτική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Ελληνικών κυβερνήσεων, βλέπουν για μια ακόμη χρονιά το αγροτικό εισόδημα να εξανεμίζεται και τη βαμβακοκαλλιέργεια, μια από τις λίγες καλλιέργειες που έχουν μείνει, να καταστρέφεται.

    ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός τι μέτρα θα πάρει για:
1.    Να μην ισχύσει το ελάχιστο πλαφόν που απαιτείται για την καταβολή της συνδεδεμένης ενίσχυσης, λόγω της μείωσης της παραγωγής από τη διάδοση του «πράσινου σκουληκιού».
2.    Να υπάρξει αποζημίωση από τον ΕΛΓΑ για το σύνολο της χαμένης παραγωγής από το «πράσινο σκουλήκι».
3.    Να υπάρξει δωρεάν επιστημονική στήριξη από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για την αποτελεσματική καταπολέμηση  του «πράσινου σκουληκιού».

Οι βουλευτές
Γιώργος Μαρίνος

Διαμάντω Μανωλάκου

Θανάσης Παφίλης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ