Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Περιφερειακός δρόμος της Αιδηψού

Του Γιώργου Σταραντζή Δικηγόρου
Ο περιφερειακός δρόμος της Αιδηψού ήταν απολύτως απαραίτητο και αναγκαίο έργο όχι μόνο για να δώσει λύση στην κυκλοφοριακή συμφόρηση της Αιδηψού κατά τους θερινούς μήνες αλλά και για να διευκολύνει την τροχαία κίνηση ολόκληρης της Βόρειας Εύβοιας, η οποία διερχόταν και διέρχεται από τον κεντρικό οδικό άξονα της λουτροπόλεως. Στο ανεπτυγμένο τουριστικό τρίγωνο Λίμνης-Αιδηψού-Λιχάδας-Ωρεών-Πευκίου-Βασιλικών κλπ, κυκλοφορούν επί τρεις μήνες κάθε καλοκαίρι περισσότερα από είκοσι χιλιάδες αυτοκίνητα κάθε μέρα, επιβατηγά, φορτηγά και νταλίκες. Ολόκληρος αυτός ο εφιαλτικός αριθμός των αυτοκινήτων διέρχεται από το κέντρο της Αιδηψού με συνέπεια τη δημιουργία αδιεξόδου και χάους στο κυκλοφοριακό της πρόβλημα. Ο περιφερειακός αυτός δρόμος της Αιδηψού, ο οποίος αποφασίστηκε, εκτελέστηκε, κατά το μεγαλύτερο μέρος του, ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ, και δεν παραδόθηκε στην κυκλοφορία με αποτέλεσμα να δεινοπαθεί και να επιδεινώνεται διαρκώς το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αιδηψού, η οποία δέχεται για τρεις μήνες κάθε μέρα χιλιάδες αυτοκίνητα. Το έργο αυτό είναι κατασκευασμένο κατά ποσοστό 95% και εγκατελειμμένο επί έξι χρόνια. Συναγωνίζεται φαίνεται κι αυτό, το αποχετευτικό της Αιδηψού, διεκδικώντας και τα δυο…ρεκόρ καθυστερήσεων. Θεωρήθηκε το πιο δαπανηρό, το πιο σκανδαλώδες έργο μέσα στην Ενωμένη Ευρώπη, αφού παρουσίασε το μεγαλύτερο ύψος στην τιμή μονάδος των απαλλοτριώσεων, η οποία υπερέβαλλε και αστικές περιοχές μεγάλης ζήτησης!! Μπορεί να έγιναν ατασθαλίες ακόμα και παρανομίες κατά την εκτέλεση του έργου όταν τις διαπιστώνεις όμως δεν συμπεριφέρεσε όπως ο αφελής χωρικός που θέλοντας να χτυπήσει τον τεμπέλη γάϊδαρο που χτυπούσε αντί αυτού…το σαμάρι!! Δεν διακόπτης το έργο για να τιμωρήσεις εκείνους που ευθύνονται για υπερβάσεις ακόμη και για παρανομίες. Η τιμωρία προς αυτή τη κατεύθυνση στοχεύει σε λανθασμένο στόχο. Αντί να αναδειχτεί ευθύνη η ευθύνες προσωποπαγείς και να τιμωρηθούν, ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ το έργο με διακοπή…πιστώσεων για την αποπεράτωσή του. Διετέθησαν εκατομμύρια για την κατασκευή χρήσιμου και ωφέλιμου έργου και τελικά εγκαταλήφθηκε λίγο πριν την αποπεράτωσή του!! Αιτιολογιτικό ; Καταβρόχθισε για τις απαλλοτριώσεις μεγάλα ποσά τα οποία ως οικονομικά μεγέθη ήταν…υπέρτερα από αυτά που κόστιζε το έργο. Η λογική αυτή όμως είναι λογική του παραλόγου. Είναι η λογική του παραλόγου γιατί η τιμωρία επιβάλλεται στο έργο και ουσιαστικά στο χρήστη του έργου, φορολογούμενο ελληνικό λαό που είναι και ο χρηματοδότης του!!! Είναι σκληρή τιμωρία προς την Αιδηψό και τον τουρισμό της που θα την επέβαλε ένα όχι μόνο αρρωστημένο μυαλό αλλά και ένας μεγάλος εχθρός της. Επιπρόσθετα είναι ασύνετη, ασυλλόγιστη διάθεση δημοσίου χρήματος να κατασκευάζεις ένα έργο τόσο χρήσιμο και ωφέλιμο και τελικά να εγκαταλείπεις, ουσιαστικά να το πετάς στα άχρηστα επειδή παρουσίασε υπερβολική διόγκωση η δαπάνη της κατασκευής του. Η ορθοφρονούσα, η χρηστή και έντιμη πολιτεία, η δικαιοσύνη επιβάλουν ποινές όχι επί των άψυχων έργων αλλά μόνο επί ανθρώπων και με βάση την αρχή της υπαιτιότητας που αποτελεί θεμέλιο του νομικού μας πολιτισμού. Δεν τιμωρώ το έργο ακυρώνοντας την χρήσιμη αποστολή του γιατί έτσι τιμωρώ τους έλληνες χρήστες του έργου που όχι μόνο δεν έφταιξαν αλλά προσέφεραν με την φορολογία τους στην κατασκευή του. Τιμωρώ, αν χρειαστεί όσους αποδειχτούν ένοχοι παρανομιών. Δεν έχει κανένα δικαίωμα η πολιτεία να αφήνει χρήσιμα έργα, ημιτελή, εφαρμόζοντας τέτοιες λογικές, τέτοιες ηθικές και τέτοιες βάρβαρες ποινές. ΕΑΝ αυτή η λογική του παραλόγου : ΤΙΜΩΡΩ ΤΟ ΕΡΓΟ γιατί κατά την εκτέλεσή του παρουσιάστηκαν υπερβάσεις, ακόμα κι αν είναι αξιόποινες εφαρμοζόταν στην Ελλάδα ΤΟΤΕ ΟΛΑ τα έργα θα ήταν ημιτελή και ακατασκεύαστα. Είναι γνωστό ότι η κατασκευή δημοσίων έργων, έργων κοινής ωφέλειας στη χώρα μας γίνεται ΕΞΩ από τους ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ. Οι κατασκευές αυτές έχουν την ηθική των…εργολάβων η οποία είναι κυρίαρχη και παντοδύναμη παροικούμε την Ιερουσαλήμ και γνωριζόμαστε. ΛΥΣΗ ; Σε κάθε μεγάλο έργο και ένας επόπτης.. εισαγγελέας!! Μόνο κοινωνίες των σπηλαίων, τιμωρούσαν τα άψυχα αντικείμενα. Το έργο πρέπει να χρηματοδοτηθεί. Εξάλλου ένα ελάχιστο τμήμα του είναι ακατασκεύαστο. Δεν έγιναν υπερβάσεις στα ολυμπιακά έργα ; Στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ; Στην γέφυρα του Ρίου Αντιρίου ; Σταμάτησαν εκεί τα έργα ; Συνεχίστε το έργο ερευνήστε τις παράνομες περβάσεις. Εντοπίστε τους ενόχους και στείλτε τους στην δικαιοσύνη πριν παραγραφτούν οι ευθύνες τους. Αλλά προς θεού συνεχίστε το έργο. Το έργο το χρειάζεται η Αιδηψός και ολόκληρη η Βόρεια Εύβοια. Υ.Γ. Σε πρόσφατο δελτίο τύπου, ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Ευβοίας Σίμος Κεδίκογλου κατάγγειλε ότι στο Νομό Ευβοίας «υπήρξε σπείρα η κλίκα» γύρω από τις απαλλοτριώσεις που παραπλάνησε την δικαιοσύνη και επιδίκασε υπέρογκες τιμές. Ο Βουλευτής εκτός της απαλλοτρίωσης για την διάνοιξη του περιφερειακού δρόμου της Αιδηψού αναφέρθηκε σε όλες τις απαλλοτριώσεις που έγιναν στο νομό. Απαντώντας στις καταγγελίες του βουλευτή, ο Νομάρχης Ευβοίας Θανάσης Μπουραντάς, αναφέρει επί λέξει : «όλα αυτά έχουν βάση πριν δέκα χρόνια και κυρίως αφορούν στην παράκαμψη των Λουτρών Αιδηψού». Ποια άλλη χροιά μαρτύρων έχουμε ; ΟΜΟΛΟΓΙΑ αρμόδιου παράγοντα όσο αφορά τον περιφερειακό της Αιδηψού που επιβεβαιώνει πλήρως το περιεχόμενο του άρθρου μου. ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ : Ο δικαστής της απαλλοτρίωσης που επιδίκασε την τιμή μονάδας ΖΗΤΗΣΕ συγκριτικά στοιχεία από την ΔΟΥ Ιστιαίας ; (Βλέπε απάντηση Νομάρχη στο περιοδικό Νομαρχιακό Δελτίο «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» Ιούλιος 2008 αρ. φύλλου 7. βε οκτώβρης 2008

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν