Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ, ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΛΙΜΝΗΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ

       Προσπαθώ να αντιληφτώ την κυκλοφοριακή λειτουργία αυτής της Πόλης.

(Κυκλοφορώ με μηχανάκι δεν είμαι ήρωας, με εξυπηρετεί παρά πολλή. Ειδικά τώρα με την κρίση ακόμα περισσότερο . Συμβουλή της ημέρας, όσοι κατοικείτε στα υψηλά σημεία της πόλης, αγοραστέ Παπάκι, οι άλλοι ποδήλατο, να ντύνεστε καλά και να φοράτε κράνος η σκούφο ) .

       Ζούμε χειμώνα καλοκαίρι σε μια άναρχη πόλη, κυκλοφοριακά σήματα τοποθετημένα στα στενά της πόλης, χωρίς κανείς να τα τηρεί και χωρίς κανείς να ελέγχει  . Δρομάκια σταθερά κλειστά γιατί στην είσοδο και στην έξοδο, υπάρχουν  πάντα αυτοκίνητα σταθμευμένα από τους περίοικους .Σε όλες  τις πινακίδες με απαγορευτικό, στάση η στάση /στάθμευση, είτε είναι στα στενά, είτε στους κεντρικού δρόμους, υπάρχουν αυτοκίνητα η μηχανάκια

Στον κεντρικό παραλιακό έχει όλων των ειδών απαγορευτικά ΜΕΧΡΙ και αυτά τα ωραία κίτρινα φωσφοριζέ, που είναι μάλλον ή για να τα πατάμε και να παθαίνουμε διάστρεμμα ,όποτε μαθαίνουμε από τον πόνο και δεν ξαναπάμε οι πεζοί προς τα εκεί για να  σταθμεύουν με την άνεση τους τα αυτοκίνητα ή για να τα πατάνε τα ποδήλατα και τα μηχανάκια και να μαθαίνουν την τέχνη του ακροβάτη ή του  ζογκλέρ. Ακόμη μπορεί να έχουν τοποθετηθεί για  να τα πατάνε οι οδηγοί και να ξυπνάνε, να βλέπουν ότι έφτασαν  στην Λίμνη και  παρκάραν σωστά μέσα από την κιτρίνη γραμμή και μέσα από τα κίτρινα χαριτωμένα λαμπάκια . Βέβαια είναι και το νέο κόλπο, για να μας εκπαιδεύσουν τα νεύρα μας χειμωνιάτικα , μην και πέσουμε σε αδράνεια βρε αδερφέ. ( Ποιος το σκέφτηκε, ποιος αποφάσισε, ποιος το εφάρμοσε, αυτό το νέο μέτρο να το βρείτε εσείς και όποιος το βρει ας το πει και σε εμάς .)

Μονοδρομήθηκε η παράλια και για την χειμερινή περίοδο .  Ίσως, λέω ίσως να κατάλαβαν ότι μετά από τόσα χρόνια που εφαρμόζεται το μέτρο μόνο το καλοκαίρι υπάρχει κίνδυνος εμείς οι πολίτες, να μην το έχουμε εμπεδώσει και λεν τώρα:δεν τους ρίχνουμε και ένα χειμερινό μέτρο, μπας και βάλουν μυαλό, να είναι απίκο για το καλοκαίρι , χωρίς διαμαρτυρία για το κυκλοφοριακό κομφούζιο; (Θεωρεία του Χότζα ). Εμ, το άλλο , εκεί που έχεις σαν οδηγός  χωνέψει το μέτρο και λες για να το εφαρμόζουν κάτι ξέρουν αυτοί περισσότερο, πας χαλαρά ,με την σιγουριά ότι δεν έρχεται κανείς από το αντίθετο ρεύμα και να σου ένα λεωφορείο να σου παίζει τα φώτα με νεύρα .Εσύ να φωνάζεις, ο οδηγός του λεωφορείου να φωνάζει, να μην ξέρει κανείς τι γίνετε. Ξαφνικά αφού έχεις πάρει μια φαρυγγίτιδα, μαθαίνεις ότι κατ ¨εξαίρεση από την παγκόσμια κυκλοφοριακή νομοθεσία ,νομοθετήσαμε μονοδρόμηση με ΔΙΚΑΙΩΜΑ, που λένε στα χαρτιά. Επιτρέπεται το λεωφορείο να έρχεται αντίθετα ,να σε πατήσει, να σε λιώσει.  Έτσι αν είσαι τυχερός πέρασες, αν όχι βαλε γρήγορα την όπισθεν   (Προσοχή γιατί δεξιά αριστερά είναι παρκαρισμένα αυτοκίνητα) Ας έχεις το δίκαιο με το μέρος σου.

     Γιατί όπως ξέρεις καλά το δίκαιο είναι των μεγάλων ,άρα του λεωφοριατζή.

Αν δεν τα πας καλά με την όπισθεν, πιάσε τα στενά με την ελπίδα ότι δεν θα είναι κλειστά από διάφορα οχήματα .Εγώ αυτά βλέπω στην πόλη , αν κάποιος τα βλέπει διαφορετικά ,ας κάνει τον κόπο μέσω της ιστοσελίδας Λιμνιώτικα, να μας κατάθεση την άποψη του και τις εμπειρίες του από την περιπλάνηση του στην πόλη.

          

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλές Γιορτές. 

  Καρατζούδης Γιάννης  

Αρχιτέκτονας Μηχανικός 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν