Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συλλογή υπογραφών για ενάντια στην κατασκευή σταθμού υγροποιημένου αερίου στο λιμάνι Μαντουδίου

Ο kireas.org ξεκίνησε τη συλλογή υπογραφών ενάντια στον σχεδιασμό και
την κατασκευή μονάδας υγροποιημένου φυσικού αερίου στο λιμάνι
Μαντουδίου. Ενας τέτοιος σταθμός όπως γνωστοποιήθηκε επίσημα είναι
στις επενδυτικές προθέσεις της εταιρείας ΤΕΡΝΑ. Μετά από εκτενή και
επιστημονικά τεκμηριωμένη ενημέρωση του κοινού για τέτοιους σταθμούς
που είναι διαθέσιμη στο http://kireas.org/lng.htm

και τις έντονες πρώτες αντιδράσεις των δημοτών, ο kireas.org άρχισε
την συλλογή υπογραφών αυτών που εναντιώνονται σε ένα τέτοιο εγχείρημα.
Η συλλογή υπογραφών γίνεται ηλεκτρονικά στο
http://www.gopetition.com/online/27869.html και στα γραφεία του
συλλόγου Ιφιγένειας 3 στο Μαντούδι.


Η ΕΕ (με την οδηγία 96/82/ΕΚ ή οδηγία Σεβέζο ΙΙ) θεωρεί αυτού του
είδους τις εγκαταστάσεις σαν μια από τις επικινδυνότερες βιομηχανικές
εγκαταστάσεις που υπάρχουν, μια εγκατάσταση Σεβέζο (από το ομώνυμο
μεγάλο ατύχημα στην Βόρεια Ιταλία) Σύμφωνα με τον kireas.org

μια τέτοια εγκατάσταση τα οφέλη για την περιοχή είναι ασήμαντα
(30-40 θέσεις εξειδικευμένης εργασίας) σε σχέση με την πιθανή ζημιά
και το μέγεθος και την σοβαρότητα των κινδύνων. Ένας τέτοιος σταθμός
σημαίνει ουσιαστικά την υποβάθμιση της περιοχής, υποθήκευση άλλων
μορφών ανάπτυξης στο μέλλον και την ουσιαστική παραχώρηση του λιμανιού
και της παραλίας στην ΤΕΡΝΑ.


Συγκεκριμένα, τα στοιχεία (http://kireas.org/lng.htm) που έχει
συλλέξει ο kireas.org δείχνουν ότι:

1) Σε περίπτωση ατυχήματος τίθεται σε σοβαρό κίνδυνο η ασφάλεια των
κατοίκων και των περιουσιών τους σε ακτίνα απο 5 μέχρι 12 χλμ

2) Το λιμάνι του Μαντουδίου θα παύσει να λειτουργεί για άλλα πλοία που
θα πρέπει να απαγορευθούν να χρησιμοποιούν το λιμάνι με βάσει τους
διεθνείς κανονισμούς ασφαλείας λιμένων.

3) ένα τέτοιος σταθμός θα στερήσει την εγγύς περιοχή από άλλου είδους
βιομηχανική ανάπτυξη και δημιουργίας θέσεων εργασίας. Άλλες
παραγωγικές μονάδες δεν θα μπορούν εγκατασταθούν κοντά στο λιμάνι που
θα θεωρείται ζώνη κινδύνου (σύμφωνα με SIGTTO και ΙΜΟ).

4) Οι κάτοικοι δεν θα μπορούν να ξαναχρησιμοποιήσουν την παραλία
Κυμασίου για λόγους ασφαλείας.

Για περισσότερες επιστημονικά τεκμηριωμένες πληροφορίες για την
σοβαρότητα και το μέγεθος των κινδύνων διαβάστε το
http://kireas.org/lng.htm

Σύλλογος Περιβάλλον και Πολιτισμός του Δήμου Κηρέως, kireas.org

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,