Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνέδριο της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης της Ορθοδοξίας

Η παγκόσμια οικονομική κρίση βρέθηκε στο επίκεντρο των εργασιών του
Διεθνούς Συνεδρίου της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης της Ορθοδοξίας
(Δ.Σ.Ο) που έλαβε χώρα στην Αιδηψό το διάστημα 26 με 29 Μαΐου.

Καθοριστική για την πραγματοποίηση του Συνεδρίου στην Εύβοια και την
προβολή του τόπου μας ήταν η παρέμβαση του βουλευτή , Σίμου
Κεδίκογλου, καθώς αρχικά είχε προταθεί η Κρήτη.

Όπως ο ίδιος τόνισε η περιοχή της Βόρειας Εύβοιας προσφέρεται για
θρησκευτικό τουρισμό λόγω του ότι εκτός από το προσκύνημα του Αγίου
Ιωάννη του Ρώσου υπάρχουν Μονές που μπορεί κανείς να επισκεφθεί, όπως
η Μονή Γαλατάκι , η Μονή του Οσίου Δαυίδ, της Αγίας Ειρήνης
Χρυσοβαλάντου , του Αγίου Γεωργίου.

Κηρύσσοντας την έναρξη των εργασιών ο κ. Κεδίκογλου επεσήμανε ότι η
κρίση του αξιακού συστήματος για την οποία είχαν μιλήσει τον Ιούνιο
στη Ρόδο πολύ γρήγορα έγινε κρίση του οικονομικού συστήματος.

Τις ραγδαίες αυτές εξελίξεις δεν μπόρεσαν- όπως είπε- να τις
διαγνώσουν έγκαιρα. Η Ορθοδοξία, ωστόσο, μπορεί και πρέπει να
προτείνει λύσεις για τον άνθρωπο και την κοινωνία.

Οι Ορθόδοξοι λαοί θα πρέπει να βρουν τις εσωτερικές δυνάμεις ,
στηριζόμενοι στην πίστη που τους ενώνει παρά τις όποιες εθνικές
διαφορές, να αγωνιστούν σε ένα ενιαίο μέτωπο, να αντισταθούν και να
αναζητήσουν διεξόδους, προκειμένου να βγουν αλώβητοι από την παγκόσμια
οικονομική κρίση.

Τα θέματα που αποτέλεσαν αντικείμενο των τριών θεματικών ενοτήτων ήταν:

«Η παγκόσμια οικονομική κρίση και η κατάσταση των οικονομιών των χωρών
της Ορθόδοξης παράδοσης».

«Η Ορθόδοξη ηθική και η οικονομία της αγοράς- το θέμα της συμβατότητας».

«Οι ιδέες, σχέδια και μορφές της συνεργασίας στις Ορθόδοξες χώρες υπό
τις συνθήκες της οικονομικής κρίσης».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ