Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο κ. Κεδίκογλου εξέφρασε την ικανοποίησή του

Από την πρώτη στιγμή της εισόδου του στο Κοινοβούλιο Ο βουλευτής Εύβοιας, Σίμος Κεδίκογλου είχε προτάξει το πρόβλημα της υστέρησης βασικών υποδομών και κυρίως του απαρχαιωμένου οδικού δικτύου του Νομού ως ζητήματα ,που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης, αλλά και ως προσωπικό στοίχημα.

Χαρακτηριστικά στην «παρθενική» του ομιλία στη Βουλή είχε υπογραμμίσει, ότι ο κόσμος στην Εύβοια λέει: « φτιάξτε μας το δρόμο και εμείς θα βρούμε το δρόμο για το μέλλον».

Αυτό θέλησε να κάνει πράξη και μέσα από τις συνεχείς πιέσεις και τους αγώνες του συνεισέφερε στο να κερδίσει  η Εύβοια για πρώτη φορά τη μερίδα του λέοντος σε έργα με εξασφαλισμένες πιστώσεις για την εκτέλεσή τους. 

Ο κ. Κεδίκογλου εξέφρασε  την ικανοποίησή του για την ανακοίνωση από τον υφυπουργό Οικονομίας και Οικονομικών κ. Αθανάσιο Μπούρα της χρηματοδότησης έργων στο πλαίσιο του Ειδικού  Αναπτυξιακού  Προγράμματος  Στερεάς Ελλάδας, για τα οποία ο ίδιος είχε αγωνιστεί με όλες του τις δυνάμεις.

Ουσιαστικά πρόκειται για την ολοκλήρωση ημιτελών έργων με τεράστια αναπτυξιακή σημασία όπως : η παράκαμψη Λουτρών Αιδηψού (7 εκ. ευρώ), η αποκατάσταση της οδού Ιστιαίας-Βουτά (2,5 εκ. ευρώ), η οδός Αγδίνες-Παπάδες (2 εκ. ευρώ) , η βελτίωση της οδού Γιάλτρων – Λιχάδας (4 εκ. ευρώ) , η αποκατάσταση της οδού Αγ. Νικόλαος – Γιάλτρα (4 εκ. ευρώ) , , το Λιμάνι της Καρύστου (2 εκ. ευρώ) , του Μαρμαρίου ( 6,5 εκ. ευρώ) και το Λιμάνι Μαντουδίου (5 εκ. ευρώ) , το οποίο θα αποκτήσει πρωτεύοντα ρόλο, καθώς αποτελεί ιδανική πύλη επικοινωνίας για τις βόρειες Σποράδες.

Εξαιρετικά σημαντική -άλλωστε- είναι η απεμπλοκή και η επανέναρξη της κατασκευής του έργου Ραπταίοι- Στύρα- Νέα Στύρα, προϋπολογισμού 17 εκ. ευρώ που επιτεύχθη χάρη στις παρεμβάσεις του βουλευτή και το οποίο ολοκληρώνει έναν σύγχρονο κεντρικό οδικό άξονα στη Νότια Εύβοια. 

Ο κ. Κεδίκογλου κατά τη διάρκεια της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 26 Μαΐου, στο Επιμελητήριο Εύβοιας υπό τον υφυπουργό Οικονομίας και Οικονομικών κ. Αθανάσιο Μπούρα υπογράμμισε, ότι καθοριστικής σημασίας είναι η ταχεία εκτέλεση έργων για το νέο κεντρικό οδικό άξονα της Εύβοιας (Περιφερειακός Χαλκίδας, βόρειος οδικός άξονας), των οποίων οι μελέτες ολοκληρώνονται  μέσα στο Φθινόπωρο και πρέπει να αρχίσει τάχιστα η κατασκευή τους. 
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ