Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για την στήλη του Κηρέα.

Με ενδιαφέρον διάβασα τα σχόλια σας σχετικά με την στήλη του Κηρέα στο
έντυπο τεύχος του Απρίλιου (σελ. 19). Ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση
σας για <<διάλογο,.... και επανόρθωση ενδεχομένων λαθών>> σας στέλνω αυτή
την επιστολή.

Ο kireas.org σας κάλεσε να αποκαλύψετε την ταυτότητα του ανταποκριτή
σας στον Κηρεα όπως απαιτεί η δεοντολογία και να αφήσετε τους
αναγνώστες σας να κρίνουν την έλλειψη σκοπιμότητας στα <<σχόλια>> και
την αντικειμενικότητα των γραφόντων. Στο σχετικό σχόλιο σας (Απρίλης
2009) γράφεται ότι <<δεν κρύβονται συμφέροντα>> πίσω από την στήλη του
Κηρέα και ότι είναι η στήλη <<ήταν αποτέλεσμα ρεπορτάζ, απόψεων και
εκτιμήσεων της περιοχής>>. Μια γρηγορη θεματική ανάλυση της στήλης
αυτής δείχνει ότι ο ανώνυμος ανταποκριτής σας και τα σχόλια του
εξυπηρετεί συμφέροντα και είναι πολιτικά ευθυγραμμισμένα με μια
συγκεκριμένη τοπική παράταξη. Δεν υπάρχει ίχνος κριτικής για αυτή την
συγκεκριμένη τοπική παράταξη τα τελευταία 5 χρόνια. Οι προσεκτικοί
αναγνώστες μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν σε ποια παράταξη αναφέρομαι.

Δυστυχώς η στήλη αυτή με την ανοχή σας είναι ένα όργανο προπαγάνδας
και παραπληροφόρησης και ίσως θα πρέπει να αξιολογήσετε σοβαρότερα το
μερίδιο ευθύνης που σας αναλογεί. Αν δεν το έχετε προσέξει να σας
υπενθυμίσω μερικά από τα <<σχόλια>> του κουκουλοφόρου ανυπόκριτη σας στο
Κηρέα: Το Νοέμβρη του 2007 αναρωτιόταν <<ποιοι είμαστε εμείς (ο
kireas.org) που μαζεύουμε υπόγραφες κατά του λιθάνθρακα και τι
δικαιοδοσία έχουμε>>. Αργότερα όταν άλλαξε η στάση των αφεντικών του
έγινε και αυτός πολέμιος του λιθάνθρακα. Το Φθινόπωρο του 2008 μας
<<ενημέρωνε>> ότι <<δεν πρέπει να ενοχλούμε τους εργολάβους έστω και αν
δεν έχουν άδειες και δεν υπάρχει σχεδιασμός σε σοβαρές ζημιές που
κάνουν στο περιβάλλον γιατί αυτό είναι παρακώλυση του έργου και
ενάντια στο συμφέρον της περιοχής>>. Αργότερα επαγγελόταν ότι <<δεν
είναι δυνατόν να υπάρχουν διακρίσεις και παραβιάσεις δικαιωμάτων στην
εγγραφή των παιδιών των μεταναστών στα σχολεία, γιατί οι δάσκαλοι
είναι ντόπιοι και τους γνωρίζουμε!>>. Λυπάμαι αλλά αυτές είναι
προσωπικές και όχι αθώες απόψεις του κουκουλοφόρου <<ανταποκριτή>> σας
και σε καμιά περίπτωση δεν εκφράζουν τι συζητούσαν οι συμπολίτες του
στα καφενεία όπως ισχυρίζεστε.

Κάθε φορά φρόντιζε να θυμίζει στους αναγνώστες σας ότι <<δεν
δικαιούμαστε (ο kireas.org) να μιλάμε γιατί πολλοί από μας εμάς δεν
κατοικούμε στην περιοχή, είμαστε ξεκομμένοι από την πραγματικότητα,
βολεμένοι, ελιτίστικοι, μη αντιπροσωπευτικοί και μια έξωθεν
παρέμβαση>>. Ερωτώ. Αν αυτά δεν είναι πόλεμος, παραπληροφόρηση και
εξυπηρέτηση συμφερόντων τι είναι τότε; Αφού δεν αντιπροσωπεύει κρυφά
συμφέροντα γιατί δεν βγάζει την κουκούλα του; Για ποιο λόγο κρύβετε;
Ντρέπεται για αυτά που γράφει ή φοβάται την τοπική κατακραυγή; Η μήπως
πιστεύει ότι δεν θα μπορεί να πείθει, να παραπλανεί και να προωθεί τα
συμφέροντα της παράταξης του τόσο αποτελεσματικά με το ανώνυμο <<αθώο
ρεπορτάζ>> του; Εσείς η Β.Ε. γιατί μετά τις καταγγελίες αυτές
επιμένετε να μην αποκαλύπτετε το όνομα του; Ποιους πραγματικά
προστατεύετε; Τους αναγνώστες πάντως όχι.

Επειδή πολλοί από μας στηριζόμαστε στην εφημερίδα σας για ειδήσεις
και πληροφόρηση για τον τόπο μας, απαιτούμαι κάποια αντικειμενικότητα
και διαφάνεια. Αν δεν μπορείτε να τα εξασφαλίσετε, θα το εκτιμούσαμε
αν μας δείχνατε το δέον σεβασμό και μας ενημερώνατε ότι δεν είσαστε
εφημερίδα που μεταδίδετε ειδήσεις και πληροφορείτε αλλά περιοδικό που
φιλοξενεί μόνο απόψεις και σχόλια- μερικά από αυτά αγνώστου
προελεύσεως και συμφερόντων.

Με εκτίμηση

Γιώργος Μπαλαμπάνης

Ταχτικός καθηγητής του Πανεπιστημίου City του Λονδίνου

Μέλος του Δ.Σ. του kireas.org

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ