Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

περί ονομασίας του Δήμου (μετά Καλλικράτη)

Διαβάζοντας τα περί ονομασίας του Δήμου (μετά Καλλικράτη), η πάνσοφη
επιλογή που ελήφθη, μου έλυσε ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα:
Θα ξαναβαφτήσω την κόρη μου και θα την ονομάσω
Κατεριναπαρασκευηγεωργίααθανασία.
Έτσι όλοι οι παππούδες θα είναι ευχαριστημένοι!