Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Συμεών Κεδίκογλου στο φεστιβάλ νεολαίας ΠΑΣΟΚ

Ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ Συμεών Κεδίκογλου παρευρέθηκε στο ετήσιο φεστιβάλ
Νεολαίας ΠΑΣΟΚ, που πραγματοποιήθηκε από τις 8 έως τις 11 Ιουλίου στο
οργανωμένο κάμπινγκ στην Αγία Άννα.

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ, ο βουλευτής συμμετείχε στη συζήτηση το Σάββατο
το βράδυ με θέμα << η Ελλάδα του 2020>>, στην οποία είχαν προσκληθεί
η Υπουργός Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου και ο Αναπληρωτής Υπουργός
Εθνικής Άμυνας κ. Μπεγλίτης. Μετά τις τοποθετήσεις τους ακολούθησε
εποικοδομητικός διάλογος με τους νέους.
Υ.Γ. Επισυνάπτεται φωτογραφία του βουλευτή με την Υπουργό Παιδείας κ.
Διαμαντοπούλου.