Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρόταση για την προστασία, αποκατάσταση και ανάδειξη των Ενετικών πύργων και οχυρώσεων στο δήμο Kηρέως

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες που δίνει στους δημότες και φορείς ο
N. 3463/2006 (άρθρο 215) για την «τοπική δημοκρατία» αποστέλλουμε στο
Δημοτικό Συμβούλιο Κηρέως την παρακάτω πρόταση την οποία ελπίζουμε να
συζητήσετε σε θεμιτό χρονικό διάστημα για να προλάβετε τις προθεσμίες
υποβολής των σχετικών αιτήσεων .

Προτείνουμε να συζητήσετε την  δυνατότητα να  κάνετε χρήση  του
χρηματοδοτικού προγράμματος ΕΣΠΑ της  Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ύψους
8,4 εκατ. Ευρώ.  Συγκεκριμένα  η  προτεραιότητα 58 του προγράμματος
για προστασία και διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς  δίνει την
δυνατότητα για την ανάδειξη  ουσιαστικά εγκαταλειμμένων πολιτιστικών
μνημείων βυζαντινής περιόδου του δήμου Κηρέως

Συγκεκριμένα, προτείνουμε να υποβάλλεται πρόταση στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ
για τη  αποκατάσταση και ανάδειξη των Ενετικών πύργων και οχυρώσεων
στο δήμο Κηρέως  και του περιβάλλοντα χώρου τους.
Μια λίστα από ότι έχει απομείνει από τα  μνημεία αυτά για να
αξιολογήσετε την δυνατότητα αποκατάστασης τους και το βαθμό του
εγχειρήματος θα βρείτε εδώ http://kireas.org/smf/index.php?topic=561.0

Καλούμε τους δημοτικούς συμβούλους Κηρέως να   εξετάσουν την παραπάνω
πρόταση  μέσα στις προθεσμίες  του προγράμματος ΕΣΠΑ και να λάβουν
υπόψη τους  τις συνέπειες της τόσο στην τουριστική ανάπτυξη της
περιοχής όσο και την διατήρηση της ιστορικής μνήμης στις επόμενες
γενεές.

Σχετικά

8,4 εκατ. Ευρώ για προστασία και διατήρηση της Πολιτιστικής
Κληρονομιάς στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

http://voriaevia.blogspot.com/2009/06/84.html

Σύλλογος Περιβάλλον και Πολιτισμός του Δήμου Κηρέως Kireas.org

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ