Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια απάντηση στο γράμμα της «Ένωσης Λιμνίων»

Δηλαδή τώρα τι  περιμένετε να κάνουν οι άλλοι δήμοι της περιοχής να
υποκλιθούν   στο  ιστορικό «μεγαλείο»  της Λίμνης ή να βγάλουν  και
αυτοί  ανακοινώσεις με τα πάλαι  πότε μεγαλεία τους .

Η αλήθεια είναι  ότι  η ιστορία των άλλων γειτονικών  δεν είναι
υποδεέστερη από αυτή  της Λίμνης .  Και για να είμαστε ακριβείς
ιστορικά η Λίμνη δεν υπήρξε πότε κανενός είδους  «πυρήνας» της
περιοχής.  Πάντα ήταν μια κοινωνία με λίγη επιρροή και σχέσεις με την
υπόλοιπη περιοχή, παρά την επαναστατικότητα της και κάποια πρωτοπορία
σε μερικά θέματα. Γεωγραφικά, οι κανόνες της  γεωμετρίας εναντίον της
, πάρα την όμορφη τοποθεσία της δεν είναι ο φυσικός  «πυρήνας».
Πληθυσμιακά και όσο αφορά την έκταση της και την μορφολογία της  πάλι
μειονεκτεί.  Οικονομικά, δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια ιστορική στιγμή
που η  Λίμνη ήταν  ή είχε τους  πόρους να γίνει οικονομικό κέντρο.  Η
Τουριστική της βιομηχανία με το ζόρι δίνει δουλειά στους ντόπιους.
Πολιτιστικά, το ίδιο,. Όσους αναφέρεται μεγαλούργησαν εκτός Λίμνης,
εκτός και αν υπονοείται κάτι για το Λιμνιώτικο DNA.

 Το κείμενο σας είναι λίγο προσβλητικό για εμάς που ζούμε στου όμορους
δήμους  και οι παππούδες μας ναι έγιναν χωρίς να έχουν και άλλες
επιλογές  κολλήγοι  μετά την επανάσταση του 21 χάρη στην συμφωνία του
Λονδίνου.  Και αυτοί  οι μετέπειτα κολλήγοι  ζούσαν σε «Καριέδες» (
όπως καλούσαν τα κεφαλοχώρια οι Τούρκοι τότε) και μάλιστα  πληθυσμιακά
κατά πολύ μεγαλύτερους της Λίμνης  αλλά και   γι αυτούς δυστυχώς
ευφορότερους και ελκυστικότερους στους τσιφλικάδες .

Καλό θα είναι ο «Καλλικράτης» να  γίνει λειτουργικός και δει το πολίτη
και τις πραγματικές ανάγκες του και να προωθήσει την πρόοδο όλης της
περιοχής και όχι να έρθει για να «επιβραβεύσει» ή να «αναγνωρίσει»
την λαμπρή ή λιγότερο λαμπρή ιστορία του ενός η του άλλου δήμου. Δεν
είναι ο σκοπός αυτός της μεταρρύθμισης. Η ιστορία και η παράδοση  της
Λίμνης είναι λαμπρή και παρέμεινε λαμπρή σε μαύρες περιόδους της
Ιστορίας, δεν νομίζω ότι θα  κινδυνεύει το μεγαλείο της  ή η ανάπτυξη
της τώρα με το Καλλικράτη.

Ελπίζω να μην πάρει φωτιά το λάδι που ρίξατε με το γράμμα σας και  να
μην ξεσπάσει μια διαμάχη  για τον  «υπερτερέστερο» δήμο της περιοχής
και για το ποιος έχει  τα καλύτερα  πατρογονικά δικαιώματα να γίνει
Καλλικρατικός  «πυρήνας» .

Δημήτρης Χατζηλάμπρου

Εγγονός κολλήγου

Εκπαιδευτικός στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Δημοσθενους 121, Καλλιθέα 17672 Αθήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ