Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιάννης Καρατζούδης-Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΛΥΜΝΙΩΝ


 

Είχα διαβάσει στα μαργαριτάρια μαθητών:Ερώτηση…ποιος  έκτισε τον Παρθενώνα. Απάντηση ..το κτήνος ο Καλλικράτης 

( Ο Ικτίνος  και ο Καλλικράτης από τους  σημαντικούς Αρχιτέκτονες στο  μισό του 5ου π.Χ. αιώνα με πολλά σημαντικά έργα και οι δυο συνεργάστηκαν για την ανέγερση του Παρθενώνα ) 

Συμπολίτες πολύ φοβάμαι ότι στην διοικητική μεταρρύθμιση ( ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ ) και ειδικά για  τον δικό μας Δήμο ότι το κατά πως το παν τα παλικάρια με τα ατσαλάκωτα κουστούμια , αυτός το κτήνος ο Καλλικράτης θα μας αρπάξει από τον σβέρκο . 

Η πρόθεση μου  δεν είναι να αναλύσω αν η διοικητική μεταρρύθμιση είναι σωστή η όχι . Η πρόθεση μου είναι να κτυπήσω  την ΚΑΜΠΑΝΑ  για το που μας  πάνε, ποιοι μας πάνε γιατί μας  πάνε . ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΡΩΤΑΝΕ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ

Η κάθε πόλη αποτελείται ,κατοικείται, υπάρχει , δημιουργείται, είναι και ονομάζεται πόλη ,γιατί  υπάρχουν ΠΟΛΙΤΕΣ και όχι γιατί  υπάρχουν παράγοντες κάθε μορφής και  κάθε χώρου, αν ήταν έτσι θα την ονομάζανε  ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΥΠΟΛΗ. Μήπως είναι είδη έτσι και απλά χαμογελάμε ευτυχισμένοι;         

Θέτω μερικά ερωτηματικά. Ανοίγω τον διάλογο. Προκαλώ  τους παράγοντες αντί να τρέχουν από  σπίτι σε σπίτι από χωρίον εις  χωρίον να καλέσουν                                                    ΛΑΪΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ.  

Γιατί να κάνουμε  συνένωση με το Μαντουδι την Αγια Άννα.

Γιατί το Μαντουδι να κάνει συνένωση με το Ελυμνιον

Γιατί η Αγια Άννα να κάνει συνένωση με το Ελυμνιον και το Μαντουδι

Γιατί προωθείται ένας μικρός Δήμος της τάξης των 12000- 14000 κατοίκων ανάμεσα σε δυο μεγάλους Ιστιαίας και Ψαχνών που θα έχουν από 35000 – 45000 κατοίκους .

Γιατί προωθείται η συνένωση τριών μικρών και φτωχών Δήμων, που το αποτέλεσμα θα είναι  να γίνει ένας λίγο ποιο μεγάλος  αλλά φτωχός ΔΗΜΟΣ ,όλοι ξέρουμε αν παντρέψουμε φτωχούς το αποτέλεσμα δεν είναι πλούσιοι είναι φτωχοί.

Γιατί δεν μας  συνενώνουν σε ένα ΔΗΜΟ όλους  στην Β. ΕΥΒΟΙΑ

Γιατί και ποιοι  μας γράφουν κανονικά σαν πολίτες ,ποιοι έχουν συμφέροντα και ποιους εξυπηρετούνε οι υπόγειες συμφωνίες  του τύπου( Θα μας δώσεις την έδρα θα σου δώσουμε τον Δήμαρχο και ταναπαλη).

Γιατί να κάνουμε  συνένωση και ποια κοινά στοιχεία έχουμε εκτός από το ότι είμαστε  όμοροι  Δήμοι . 

Νομίζω ότι  πρέπει και οι τρεις Δήμοι  ΕΛΥΜΝΙΩΝ – ΚΗΡΕΩΣ – ΝΗΛΕΩΣ να συγκαλέσουν  συνελεύσεις και να αποφασίσουν οι δημότες με ποιους θα πάνε και ποιους θα αφήσουν.

Γιατί αν είναι  υποχρεωτικό ο Δήμος μας να συνενωθεί με κάποιους ,να μην συνενωθεί  με την Αιδηψό που και όμοροι είμαστε  και κοινά συμφέροντα έχουμε. 

Αυτά τα ερωτήματα  θέτω σε διάλογο, που όλοι λίγο πολύ τα έχουμε μέσα μας και τα κουβεντιάζουμε καθημερινά  στις παρέες στα καφενεία στα σπίτια μας . 

Αυτόν τον ΔΙΑΛΟΓΟ  ζήτω να ανοίξω γιατί αυτές οι αλλαγές  θα καθορίσουν την ανάπτυξη του τόπου  μας ,τόσο στα οικονομικά, όσο και  στα πολιτισμικά θέματα. Ανάλογα με τις αποφάσεις μας θα είναι  θετική ή αρνητική η πορεία μας η αν θέλετε η πορεία των παιδιών μας .Και δεν νομίζω ότι πρέπει να αφήσουμε  την τύχη των παιδιών μας στα χέρια μερικών παραγόντων ανεξαρτήτου ταυτότητας, άλλωστε αυτοί οι 20 – 30 παράγοντες είναι που άγονται και φέρονται εδώ και 25 χρόνια τα αποτελέσματα είναι γνωστά και για τους τρεις Δήμους . 

Καλώ τον Δήμαρχο  του Δήμου μας να πάρει πρωτοβουλία  και να καλέσει      

  ΛΑΪΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ  ΔΗΜΟΥ  

Αν δεν το κάνει, που δεν το πιστεύω γιατί δεν βλέπω τον λογο να θέλει ένας Δήμαρχος ΕΛΥΜΝΙΩΝ  να συνδέσει το όνομα του με την καταστροφή της πόλης του, αν λέω τότε οι πολίτες με τα κινητά και με e mail πρέπει να καλέσουμε ο ένας τον άλλον στον Δημοτικό κινηματογράφο πριν το τέλος τού  Φεβρουαρίου

Προσωπικά και  δημόσια καλώ τον Δήμαρχο κ. Κ. ΜΑΡΚΟΥ .τον πρώτο πολίτη του Δήμου  μας να είναι εκεί . 
 

                                                            ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ  ΣΑΣ

                                                               Ο ΕΝΑΓΩΝΙΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ

                                                                      Γιάννης Καρατζουδης

                                                                               Δημότης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ