Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΡΩΤΗΣΗ KKE:Επικίνδυνο το οδικό δίκτυο του Ν. Εύβοιας.

Προς τους Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών

Σε κατάσταση εγκατάλειψης βρίσκεται το οδικό δίκτυο του Ν.
Εύβοιας. Οι κατολισθήσεις και οι καθιζήσεις του οδοστρώματος και των
πρανών μετά από κάθε κακοκαιρία αποτελούν μόνιμο φαινόμενο και σε
συνδυασμό με την κακή κατάσταση του οδοστρώματος καθιστούν την Εύβοια
πρώτη σε τροχαία ατυχήματα σε όλη την Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία της
εθνικής στατιστική υπηρεσίας.

Πιο συγκεκριμένα πρώτος σε επίπεδο επικινδυνότητας έρχεται ο οδικός
άξονας Χαλκίδα - Στροφυλιά - Ιστιαία, που ενώνει τη Βόρεια Εύβοια με
τη Χαλκίδα και καθημερινά περνούν χιλιάδες αυτοκίνητα. Ιδιαίτερης
επικινδυνότητας είναι η τοποθεσία Δερβένι όπου πρόσφατα υπήρξαν πολύ
σοβαρές κατολισθήσεις, με αποτέλεσμα η Εύβοια να κοπεί στα δύο. Σοβαρά
προβλήματα εντοπίζονται στο δρόμο Αιδηψός - Λίμνη, σχεδόν μετά από
κάθε κακοκαιρία γίνεται αδύνατη η πρόσβαση, εξαιτίας κατολισθήσεων και
καθιζήσεων.

Σε αντίστοιχη κατάσταση βρίσκεται και το οδικό δίκτυο της Νότιας
Εύβοιας, κυρίως στις περιοχές Κύμης και Καρυστίας όπου οι
κατολισθήσεις είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Στην ευρύτερη περιοχής της
Καρυστίας που βρίσκονται οι δήμοι Καρύστου, Μαρμαρίου και Στυραίων τα
προβλήματα είναι έντονα και συχνά. Πιο συγκεκριμένα έντονα
κατολισθητικά φαινόμενα εντοπίζονται στην Κάρυστο στο χωριό Καλλιάνοι
και στα Στύρα. Παράλληλα το οδικό δίκτυο της περιοχής είναι
απαρχαιωμένο με αποτέλεσμα η πρόσβαση στα χωριά να είναι δυσχερής και
επικίνδυνη.

Ίδια κατάσταση επικρατεί και στην περιοχή της Κύμης (παραλιακός
δρόμος Πλατάνας - Στόμιο) και του Αλιβερίου.

Τα παραπάνω είναι μόνο κάποια απ' τα πιο σοβαρά προβλήματα που
εντοπίζονται. Παρόμοια κατάσταση επικρατεί σε όλο το οδικό δίκτυο του
Νομού Εύβοιας.

Όλα αυτά τα χρόνια, παρά τις αντιδράσεις και τις πιέσεις που
υπάρχουν από τους κατοίκους και φορείς του νομού, οι κυβερνήσεις του
ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ αρκούνται στο να <<μπαλώνουν>> τα διάφορα προβλήματα
χωρίς να παίρνουν ουσιαστικά μέτρα για την αντιμετώπιση τους.

Με βάση τα παραπάνω ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ.κ. Υπουργοί:

* Σε τι ενέργειες θα προβούν ώστε να γίνουν οι κατάλληλες μελέτες
και να παρθούν άμεσα ουσιαστικά μέτρα για προστασία από τις
κατολισθήσεις.
* Σκοπεύουν να προχωρήσουν στη δημιουργία νέου, σύγχρονου,
ασφαλούς οδικού δικτύου Χαλκίδας - Βόρειας Εύβοιας και Χαλκίδας -
Νότιας Εύβοιας.
* Να αποπερατωθεί το γρηγορότερο δυνατό και να παραδοθεί στην
κυκλοφορία ο δρόμος που θα συνδέει το Αλιβέρι με την Κάρυστο.
* Να αρχίσει η κατασκευή νέου δρόμου Χαλκίδας - Αλιβερίου και
Αλιβερίου Κύμης.
* Τι γίνεται με τις παρακάμψεις προς Βορρά της Ν. Αρτάκης και προς
Νότο του Βασιλικού, Αμαρύνθου και Αλιβερίου;
* Τι σκοπεύουν να κάνουν με την οδική σύνδεση των χωριών του Κάβο
Ντόρο στη Νότια Καρυστία που εξαιτίας της κακής κατάστασης των δρόμων
βρίσκονται σε διαρκή απομόνωση;

Οι βουλευτές
Γιώργος Μαρίνος

Γιάννης Γκιόκας

Γιώργος Μαυρίκος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,