Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΡΩΤΗΣΗ KKE:Επικίνδυνο το οδικό δίκτυο του Ν. Εύβοιας.

Προς τους Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών

Σε κατάσταση εγκατάλειψης βρίσκεται το οδικό δίκτυο του Ν.
Εύβοιας. Οι κατολισθήσεις και οι καθιζήσεις του οδοστρώματος και των
πρανών μετά από κάθε κακοκαιρία αποτελούν μόνιμο φαινόμενο και σε
συνδυασμό με την κακή κατάσταση του οδοστρώματος καθιστούν την Εύβοια
πρώτη σε τροχαία ατυχήματα σε όλη την Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία της
εθνικής στατιστική υπηρεσίας.

Πιο συγκεκριμένα πρώτος σε επίπεδο επικινδυνότητας έρχεται ο οδικός
άξονας Χαλκίδα - Στροφυλιά - Ιστιαία, που ενώνει τη Βόρεια Εύβοια με
τη Χαλκίδα και καθημερινά περνούν χιλιάδες αυτοκίνητα. Ιδιαίτερης
επικινδυνότητας είναι η τοποθεσία Δερβένι όπου πρόσφατα υπήρξαν πολύ
σοβαρές κατολισθήσεις, με αποτέλεσμα η Εύβοια να κοπεί στα δύο. Σοβαρά
προβλήματα εντοπίζονται στο δρόμο Αιδηψός - Λίμνη, σχεδόν μετά από
κάθε κακοκαιρία γίνεται αδύνατη η πρόσβαση, εξαιτίας κατολισθήσεων και
καθιζήσεων.

Σε αντίστοιχη κατάσταση βρίσκεται και το οδικό δίκτυο της Νότιας
Εύβοιας, κυρίως στις περιοχές Κύμης και Καρυστίας όπου οι
κατολισθήσεις είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Στην ευρύτερη περιοχής της
Καρυστίας που βρίσκονται οι δήμοι Καρύστου, Μαρμαρίου και Στυραίων τα
προβλήματα είναι έντονα και συχνά. Πιο συγκεκριμένα έντονα
κατολισθητικά φαινόμενα εντοπίζονται στην Κάρυστο στο χωριό Καλλιάνοι
και στα Στύρα. Παράλληλα το οδικό δίκτυο της περιοχής είναι
απαρχαιωμένο με αποτέλεσμα η πρόσβαση στα χωριά να είναι δυσχερής και
επικίνδυνη.

Ίδια κατάσταση επικρατεί και στην περιοχή της Κύμης (παραλιακός
δρόμος Πλατάνας - Στόμιο) και του Αλιβερίου.

Τα παραπάνω είναι μόνο κάποια απ' τα πιο σοβαρά προβλήματα που
εντοπίζονται. Παρόμοια κατάσταση επικρατεί σε όλο το οδικό δίκτυο του
Νομού Εύβοιας.

Όλα αυτά τα χρόνια, παρά τις αντιδράσεις και τις πιέσεις που
υπάρχουν από τους κατοίκους και φορείς του νομού, οι κυβερνήσεις του
ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ αρκούνται στο να <<μπαλώνουν>> τα διάφορα προβλήματα
χωρίς να παίρνουν ουσιαστικά μέτρα για την αντιμετώπιση τους.

Με βάση τα παραπάνω ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ.κ. Υπουργοί:

* Σε τι ενέργειες θα προβούν ώστε να γίνουν οι κατάλληλες μελέτες
και να παρθούν άμεσα ουσιαστικά μέτρα για προστασία από τις
κατολισθήσεις.
* Σκοπεύουν να προχωρήσουν στη δημιουργία νέου, σύγχρονου,
ασφαλούς οδικού δικτύου Χαλκίδας - Βόρειας Εύβοιας και Χαλκίδας -
Νότιας Εύβοιας.
* Να αποπερατωθεί το γρηγορότερο δυνατό και να παραδοθεί στην
κυκλοφορία ο δρόμος που θα συνδέει το Αλιβέρι με την Κάρυστο.
* Να αρχίσει η κατασκευή νέου δρόμου Χαλκίδας - Αλιβερίου και
Αλιβερίου Κύμης.
* Τι γίνεται με τις παρακάμψεις προς Βορρά της Ν. Αρτάκης και προς
Νότο του Βασιλικού, Αμαρύνθου και Αλιβερίου;
* Τι σκοπεύουν να κάνουν με την οδική σύνδεση των χωριών του Κάβο
Ντόρο στη Νότια Καρυστία που εξαιτίας της κακής κατάστασης των δρόμων
βρίσκονται σε διαρκή απομόνωση;

Οι βουλευτές
Γιώργος Μαρίνος

Γιάννης Γκιόκας

Γιώργος Μαυρίκος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ