Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συμεών Κεδίκογλου: Η χρεοκοπία της χώρας είναι επιλογή που δεν μπορούμε να επιτρέψουμε

Καθώς πιθανότατα την Κυριακή θα κληθούμε με την ψήφο μας να επικυρώσουμε ή όχι τη νέα δανειακή σύμβαση της χώρας, θα ήθελα να κοινοποιήσω κάποιες σκέψεις μου σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις και τη μελλοντική ψηφοφορία.

Δεν μπορώ παρά να μην εκφράσω τη θλίψη μου και την απογοήτευσή μου τουλάχιστον από την εικόνα που εξέπεμψε η τελευταία διαπραγμάτευση, κατά την οποία φτάσαμε στο παρά ένα για να μην έχουμε τελικά συμφωνία για 300 περίπου εκατομμύρια ευρώ, την στιγμή που διακυβεύονται δεκάδες δισεκατομμύρια. Είδαμε ακόμα πώς ίσως εννοούσε ο κύριος Σαμαράς αυτό που ονόμαζε επαναδιαπραγμάτευση, ενώ προκαλούν πια ίλιγγο οι συνεχείς αλλαγές στάσης και η ανευθυνότητα του κύριου Καρατζαφέρη.
Φάνηκε το πολιτικό σύστημα να σέρνεται πίσω από αποφάσεις υπαλλήλων της Τρόικα. Πολύωρες συσκέψεις και τελικά έξι ώρες συζήτηση για τις επικουρικές συντάξεις, όταν δεν έγινε κάτι ανάλογο για τα εργασιακά, την αγορά εργασίας και τη μείωση του κατώτατου μισθού, θέματα για τα οποία δεν υπάρχει δυνατότητα να τοποθετηθώ στην Ολομέλεια, αφού έρχεται σαν κατεπείγον. 

Η χρεοκοπία της χώρας είναι επιλογή που δεν μπορούμε να επιτρέψουμε. Ζούμε ιστορικές στιγμές και ο κίνδυνος εξόδου της χώρας από το ευρώ είναι υπαρκτός ακόμα και για όσους ανεύθυνα ή σκόπιμα διακήρυσσαν το αντίθετο. Ποιοι θα επιβιώσουν στη χρεοκοπία; Μήπως οι επιβάτες της πρώτης θέσης, όπως και σε κάθε ναυάγιο; Όσοι τώρα μιλούν για εθνική υπερηφάνεια και έξοδο από το ευρώ είναι βέβαιο ότι θα είναι οι πρώτοι που θα ζητούν αίμα, όταν δουν το μισθό τους να μην καταβάλλεται ή όταν θα πρέπει να προμηθευτούν τα καύσιμα με δελτίο. Είναι απαραίτητο να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους, ειδικά η ηγεσία, το έλλειμμα της οποίας βιώνουμε αυτές τις μέρες.

Από την άλλη, δεν διασφαλίζεται ότι αυτές θα είναι οι τελικές ρυθμίσεις. Πώς διασφαλίζεται η βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους στο 120% του ΑΕΠ το 2020 αλλά και πόσο αξιόπιστες είναι οι πολιτικές δυνάμεις για την εφαρμογή τους; Το σχέδιο από μόνο του δεν εγγυάται τίποτα. Μας δίνει όμως το περιθώριο, αν δουλέψουμε όλοι μαζί να γιατρέψουμε τις πληγές της βαριά άρρωστης ελληνικής οικονομίας. Χωρίς αυτό έχουμε ξαφνικό θάνατο. Αυτή είναι η κατάσταση.

Αλλά μια χώρα δεν μπορεί να ζει με αβεβαιότητα για τόσο μεγάλο διάστημα. Πρέπει να δοθεί στον κόσμο η ελπίδα. Να προχωρήσομε σε μεταρρυθμίσεις που δεν έγιναν. Να φροντίσουμε για τη μείωση των τιμών και τη διατήρηση του κοινωνικού ιστού.

Φταίμε και εμείς που προχωρήσαμε σε οριζόντιες περικοπές χωρίς να μπορέσουμε να μειώσουμε πραγματικά το σπάταλο κράτος. Φταίμε που σε ένα κράτος με ένα εκατομμύριο ανέργους έχουμε ακόμα κλειστά επαγγέλματα. Δυστυχώς ακόμα και αυτή την ύστατη ώρα τα κόμματα ανταγωνίζονται για μικροκομματικά οφέλη. Βλέπουν το παγόβουνο να πλησιάζει και συνεχίζουν ακάθεκτοι.

Χρειαζόμαστε μια πρόταση που θα αποτελέσει την ανατροπή στην στρεβλή λειτουργία του κομματικού συστήματος, το τέλος των πελατειακών δεσμεύσεων που έρχονται από τον παρελθόν, και θα απελευθερώσει τις υγιείς δυνάμεις του τόπου. Που θα πει τα πράγματα με το όνομά τους, ώστε το «ναι» στην δανειακή σύμβαση να συνοδεύεται με τη βούληση για λύση που θα σχεδιάσει η χώρα. Εμείς οι Έλληνες πρέπει να ορίσουμε ξανά το κοινό καλό. Ήρθε η ώρα της αλήθειας για όλους μας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν