Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σωματείο Εργατουπαλλήλων Β. Εύβοιας: Νόθο το Συνέδριο της ΠΟΕ - ΟΤΑ


Καταγγέλλουμε σε όλους τους εργαζόμενους το 41ο Συνέδριο της ΠΟΕ – ΟΤΑ ως νόθο και πραξικοπηματικό και την απόφαση της συνδικαλιστικής ηγεσίας της ΠΟΕ-ΟΤΑ (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ), που με τις πλάτες της ΑΔΕΔΥ, απέκλεισαν από αυτό πάνω από 100 νόμιμα εκλεγμένους συνέδρους 18 Σωματείων και απέκλεισαν επίσης ως μέλη της Ομοσπονδίας 5 σωματεία (μεταξύ των οποίων και το δικό μας), με το πρόσχημα ότι τα καταστατικά τους δίνουν δικαίωμα ψήφου σε συμβασιούχους, την ίδια στιγμή η ΠΟΕ-ΟΤΑ έχει στη δύναμή της 80 περίπου σωματεία με την ίδια καταστατική διάταξη!
Το έγκλημα που κάναμε είναι ότι δώσαμε δικαίωμα ψήφου στους συμβασιούχους!
Η απόφαση αυτή των δυνάμεων του κυβερνητικού-εργοδοτικού συνδικαλισμού νοθεύει την ψήφο και τη θέληση των εργαζομένων.
Είναι πράξη εχθρική προς τα πρωτοβάθμια σωματεία, προς τους συμβασιούχους, διαιρεί και διασπά τους εργαζόμενους.

Σε μια περίοδο όπου έρχεται θύελλα νέων βάρβαρων αντιλαϊκών μέτρων, όπου τα μεγάλα συμφέροντα ακονίζουν από τώρα τα μαχαίρια για το φιλέτο των ιδιωτικοποιήσεων στην καθαριότητα, θέλουν «τα χέρια τους λυμένα και τα σκυλιά δεμένα». Θέλουν να απαλλαγούν από ενοχλητικές φωνές, να γονατίσουν κάθε δύναμη αντίστασης.

Συνάδελφοι,
Στις δύο μεγαλύτερες ομοσπονδίες με δύναμη 200.000 εργαζομένων (ΔΟΕ & ΟΛΜΕ), που είναι στη δύναμη της ΑΔΕΔΥ χρόνια τώρα ψηφίζουν οι συμβασιούχοι. Ακόμη και ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ εκλέγεται από το Σωματείο «Γ. Σεφέρης Ν. Ιωνίας», όπου ψηφίζουν όλοι οι εργαζόμενοι ανεξαρτήτου σχέσης εργασίας ακόμα και οι ωρομίσθιοι !!!
Δεν έχει βάση ο ισχυρισμός τους ότι ο συνδικαλιστικός νόμος 1264/1982 δεν επιτρέπει να είναι μέλη των σωματείων οι συμβασιούχοι. Πάνω από 80 σωματεία που είναι στη δύναμη της ΠΟΕ – ΟΤΑ, που τα καταστατικά τους έχουν εγκριθεί από το Πρωτοδικείο, εμπεριέχουν την καταστατική διάταξη ότι οι συμβασιούχοι είναι ισότιμα μέλη των σωματείων και έχουν το αυτονόητο δικαίωμα της ψήφου.
• Πώς είναι δυνατόν να κρατούν υποχρεωτικά από ένα εργαζόμενο, εν προκειμένω από ένα συμβασιούχο, τη συνδρομή του από την κατάσταση μισθοδοσίας και να μην τον δέχονται ως ισότιμο μέλος;
• Πώς είναι δυνατόν να διαπραγματεύονται, να υπογράφουν για τον συμβασιούχο Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και να μην τον δέχονται ως πλήρες μέλος, να μην του δίνουν το δικαίωμα της ψήφου;
Οι ευθύνες τους γι’ αυτή την εξέλιξη είναι εγκληματικές!

Συνάδελφοι,
Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ δεν νομιμοποίησαν αυτό το Συνέδριο, αποχώρησαν από αυτό και δεν κατέθεσαν ψηφοδέλτιο ούτε για το Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΕ-ΟΤΑ, ούτε για το Συνέδριο της ΑΔΕΔΥ.
Μαζί τους και εμείς!!!
Από την πρώτη στιγμή δηλώναμε ότι στο Σωματείο μας θα είναι ισότιμα μέλη όλοι οι εργαζόμενοι, ανεξάρτητα από τη σχέση εργασίας τους!!!
Μάλιστα αυτή η θέση ψηφίστηκε ομόφωνα στη Γ. Σ. για την ανάδειξη αντιπροσώπων στην ΠΟΕ-ΟΤΑ.

Η αξία του αγώνα μας καταγράφεται καθημερινά μέσα από τη δράση του Σωματείου μας, στους χώρους δουλειάς.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, συνεχίζουμε αταλάντευτα, αποφασιστικά, δυναμικά!!!
ΤΟ Δ. Σ. ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ