Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

τι αλλάζει;

ΠΒ
Η "αποκάλυψη" της πολιτικής στη θέση του "ο λαός μας έδωσε αυτοδυναμία οπότε κάνουμε ότι θέλουμε" είναι η νέα πραγματικότητα που επέβαλλαν οι εκλογές της 6ης Μάη.Τα φαντάσματα του δικομματικού παρελθόντος ψελλίζουν ακόμα την ορθότητα των πολιτικών τους, έχοντας κεκτημένη ταχύτητα θράσους Δεκαετιών.Η τύφλα τους δεν περιορίζεται μόνο από το παρελθόν τους αλλά και από τις δεσμεύσεις που ανέλαβαν απέναντι στους αφεντάδες τους.

Σήμερα πρώτο κόμμα με 21,3% αναλαμβάνουν οι άνεργοι της χώρας.Η εντολή που δίνουν είναι για δουλειά,αξιοπρέπεια και μέλλον και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εμπιστευθούν αυτούς
που τους έφεραν ως εδώ.Η πορεία για το ευρώ ή τη δραχμή ουδόλως τους ενδιαφέρει, γιατί το αν δεν έχεις λεφτά, δεν έχει σημασία το είδος.Η δημοκρατικότερη λοιπόν διαδικασία, της ενώπιον του λαού διερεύνησης των προθέσεων για μια νέα κυβέρνηση, εκβιάζεται από τους χθεσινούς τυράννους με ζητήματα ακυβερνησίας,εξόδου από το ευρώ,στάσης πληρωμών κλπ κλπ.
Τα ίδια τα καταδικασμένα φαντάσματα συνεχίζουν σαν μειοψηφία την ίδια τρομοκρατία στο λαό για να εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους και να φουσκώνουν το τρύπιο τους σωσίβιο.
Από την άλλη ο αλλόφρονας κόσμος , όχι μόνο οι άνεργοι αλλά και οι εργαζόμενοι των 250 ή 450 ευρώ το μήνα , οι απλήρωτοι των πτωχευμένων επιχειρήσεων , οι μαγαζάτορες με το λουκέτο στο χέρι απορούν για το αν θέλουν τον Τσίπρα με το Βενιζέλο και το Σαμαρά μαζί, για να σωθούμε στην ίδια κατεύθυνση;Όχι ντε!
Η επομένη τον εκλογών με τον πολιτικό λόγο που ευτυχώς παίρνει τη πρώτη θέση στην τιβι μας, φέρνει μια ακόμα μεγαλύτερη καταδίκη των καταστροφέων.
Δεν αλλάζει το μνημόνιο;Μπα!
Εδώ αλλάξαμε εμείς.




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ