9 Ιουλίου 2012

τι να σώσω

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΖΟΥΔΗΣ

Ρίγος γυαλιού στην φλέβα μου
φωνή σειρήνας με τρελαίνει,
το όνειρο που κυνηγώ θαμπό
και με ξεφεύγει.
Μπαταρισμένους τους καρπούς
και τι να σώσω,
μέσα στην τρώγλη της ζωής

και εγώ έξω από τις διαφημίσεις.
Σε ποιον φόβο να παραδοθώ
τι μου κρατά την ψυχή μου ζωντανή,
στα εικοσιπέντε την είδα τρελός 
απόμακρος και σκοτεινός.
Χορδή κιθάρας η ζωή 
τι και αν τελείωσα σχολή,
γαμώ  και το πτυχίο,
 δυο χρονιά τώρα τρέχω προσπαθώ 
και μεροκάματο δεν έχω .
Στο  παγκάκι  του Ζάππειου
άλλο δεν μπορώ ούτε και
και στο συσσίτιο. 
Ρίγος γυαλιού στην φλέβα
πέρασα πουτάνα εξουσία,
δεν θα με κάνεις όργανο,
γλείφτη, δικό σου καταδότη.
Χαχαχαχα θα φύγω θα χαθώ
Το όνειρο είναι λευκό
και σώπασε η σειρήνα.


3 σχόλια :

  1. Ανώνυμος10/7/12, 5:33 μ.μ.

    Για το νεο περιπτερο στην παραλια της Λιμνης
    δεν θα μας πεις τιποτα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/7/12, 8:14 μ.μ.

    Ψιλά ψιλά ψιλά τα κυπαρίσσια
    μιας και το θέλησε της θάλασσας η λύσσα
    στέκονται σαν κατάρτια ίσια
    και κλαιν κορμιά παλικαρίσια.........

    ε ρε κατακαημένη Λίμνη ...... με τους όψιμους Χυτηροσκυλίτσιδες. Άραγε το σιντριβάνι που φτιάχνεται στην πλατεία απέναντι από το σπίτι του προέδρου έχει άδεια κύριε Λιμενάρχα και μην μας πείτε όταν έρθει η ώρα της απολογίας ότι δεν ξέρατε , κάθε μέρα περνάτε από εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα.
    Σας δίνω την άποψη μου για το ερώτημα σας αλλά σε άλλη στήλη,
    πιστεύω ότι είναι κατανοητός ο λόγος
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για να εμφανισθούν περιμένετε λίγες ώρες....
τα σχόλια ελέγχονται ως προς το υβριστικό, μη θεμιτό ή φασιστικό περιεχόμενο
ο καθένας είναι υπεύθυνος απέναντι στο νόμο επειδή υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιό του.