«Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε», με τη δήλωση αυτή σχολίασε ο βουλευτής
Εύβοιας της ΝΔ, Σίμος Κεδίκογλου την απάντηση, που δόθηκε από τον
υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σηφουνάκη Νικόλαο, σε
ερώτησή του σχετικά με τη λειτουργία των ΙΚΤΕΟ για ελέγχους φορτηγών
και λεωφορείων.
Ο βουλευτής τόνισε, πως: «για την ταμπακιέρα δηλ. για το πότε θα
δοθούν οι άδειες λειτουργίας στις εν λόγω επιχειρήσεις δεν είπε
κουβέντα η κυβέρνηση, τη στιγμή που είναι απαραίτητες τόσο για την
ασφαλή λειτουργία των οχημάτων, κυρίως, όμως, θα συμβάλλουν στην
καταπολέμηση της ανεργίας με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Γεννώνται εύλογα ερωτήματα για τη σκοπιμότητα αυτών των καθυστερήσεων
και ποιο συγκεκριμένα, κατά πόσο ευνοούνται αλυσίδες επιχειρήσεων, που
δεν έχουν μέχρι στιγμής επενδύσει στο χώρο έναντι ιδιωτών, που έχουν
ήδη καταβάλλει το τίμημα της επένδυσης και έχουν ήδη προσλάβει
προσωπικό, αναμένοντας τις άδειες λειτουργίας
Περαιτέρω καθυστέρηση είναι σαφές, ότι εξαφανίζει το μικρομεσαίο
επιχειρηματία από το χώρο των ΚΤΕΟ και ευνοεί μονοπωλιακές
καταστάσεις».
Στο θέμα των αδειών λειτουργίας δεν δόθηκε καμία απάντηση καθώς ο
υφυπουργός περιορίστηκε σε «τυπικές διευκρινήσεις», αναφέροντας, ότι
από τις 15 Ιουλίου τέθηκε σε παραγωγική λειτουργία η αναβαθμισμένη
εφαρμογή της υπάρχουσας μηχανογραφικής εφαρμογής των ΙΚΤΕΟ, ώστε να
υποστηρίζει τεχνικούς ελέγχους βαρέων οχημάτων, καθώς και ότι οι
τροποποιήσεις υλοποιήθηκαν με ιδίους πόρους παρά το μικρό αριθμό
επιστημονικού προσωπικού σε σχέση με τον όγκο και την πολυπλοκότητα
των εφαρμογών αρμοδιότητας της υπηρεσίας.
Εύβοιας της ΝΔ, Σίμος Κεδίκογλου την απάντηση, που δόθηκε από τον
υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σηφουνάκη Νικόλαο, σε
ερώτησή του σχετικά με τη λειτουργία των ΙΚΤΕΟ για ελέγχους φορτηγών
και λεωφορείων.
Ο βουλευτής τόνισε, πως: «για την ταμπακιέρα δηλ. για το πότε θα
δοθούν οι άδειες λειτουργίας στις εν λόγω επιχειρήσεις δεν είπε
κουβέντα η κυβέρνηση, τη στιγμή που είναι απαραίτητες τόσο για την
ασφαλή λειτουργία των οχημάτων, κυρίως, όμως, θα συμβάλλουν στην
καταπολέμηση της ανεργίας με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Γεννώνται εύλογα ερωτήματα για τη σκοπιμότητα αυτών των καθυστερήσεων
και ποιο συγκεκριμένα, κατά πόσο ευνοούνται αλυσίδες επιχειρήσεων, που
δεν έχουν μέχρι στιγμής επενδύσει στο χώρο έναντι ιδιωτών, που έχουν
ήδη καταβάλλει το τίμημα της επένδυσης και έχουν ήδη προσλάβει
προσωπικό, αναμένοντας τις άδειες λειτουργίας
Περαιτέρω καθυστέρηση είναι σαφές, ότι εξαφανίζει το μικρομεσαίο
επιχειρηματία από το χώρο των ΚΤΕΟ και ευνοεί μονοπωλιακές
καταστάσεις».
Στο θέμα των αδειών λειτουργίας δεν δόθηκε καμία απάντηση καθώς ο
υφυπουργός περιορίστηκε σε «τυπικές διευκρινήσεις», αναφέροντας, ότι
από τις 15 Ιουλίου τέθηκε σε παραγωγική λειτουργία η αναβαθμισμένη
εφαρμογή της υπάρχουσας μηχανογραφικής εφαρμογής των ΙΚΤΕΟ, ώστε να
υποστηρίζει τεχνικούς ελέγχους βαρέων οχημάτων, καθώς και ότι οι
τροποποιήσεις υλοποιήθηκαν με ιδίους πόρους παρά το μικρό αριθμό
επιστημονικού προσωπικού σε σχέση με τον όγκο και την πολυπλοκότητα
των εφαρμογών αρμοδιότητας της υπηρεσίας.