Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ - ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΣΤΙΑΙΑΣ



Ολο το καλοκαιρι εγω και γειτονες μου παρατηρουσαμε το φαινομενο εξωσχολικων στον χωρο των σχολειων. Δεν μιλαμε για τα παιδια που πηδαγαν την μαντρα και την κλειδωμενη πορτα για να μπουν μεσα και να παιξουν μπασκετ και ποδοσφαιρο, μιας δεν υπαρχει αλλος χορος για αθλοπαιδιες, αλλα για εξωσχολικους κατα την διαρκεια της νυχτας. Κατα πρωτον ας μεινουμε λιγο στα παιδια αυτα, ποιος εχει την ευθυνη αν τραυματιστουν κατα την διαρκεια που σκαρφαλωνουν την μαντρα και την περιφραξη?
Τοσο δυσκολο ειναι ο δημος να βαλει καποιον σαν φυλακα, την στιγμη που εχει τοσους αργοσχολους υπαλληλους στην δημαρχεια, να ανοιγει της πορτες καποιες ωρες το πρωι και καποιες το απογευμα να παιζουν τα παιδια? Κατα δευτερον και σοβαροτερο, καθε βραδυ εξωσχολικοι εισβαλουν στον χωρο των σχολειων και μαρτυρες σε αυτο ειναι ολα τα γυρω σπιτια. Αφηνουν εξω μηχανες και αυτοκινητα και πολλες φορες αναμεσα σε αυτα ειναι οχηματα με ξενες πινακιδες (της περισσοτερες φορες βουλγαριας) και εισβαλουν στον χωρο για ζημιες και χρηση ουσιων. Ζημιες εχει αναφερει ο λυκειαρχης και ο γυμνασιαρχης, ενω συγκλονιστικη ειναι η μαρτυρια μαθητων και φυλακα του λυκειου οτι εχουν βρει συριγγες χρησιμοποιημενες, υπολειματα απο αυτοσχεδια τσιγαρα, προφυλακτικα, γκραφιτη στους τοιχους με σπρευ και τοσα αλλα. Δημος και αστυνομια τα γνωριζουν ολα αυτα χωρις κανενα αποτελεσμα. Προσπαθειες του λυκειαρχη προς τον δημο για το θεμα αυτο απεβησαν ακαρπες, αδιαφορια απο δημο και αρχες. Η αστυνομια ισχυριζεται οτι δεν εχει το απαιτουμενο προσωπικο για περιπολιες την νυχτα αλλα και τοσες φορες που εχει ειδοποιηθει απο γυρω κατοικους (στης μερικες φορες που εχει ερθει αν το περιπολικο δεν ειναι απασχολημενο αλλου οπως λενε) το μονο που κανει ειναι να σταματα το περιπολικο εξω απο την πορτα του σχολειου μερικα λεπτα αναβοντας τον μπλε φαρο και πατωντας την σειρηνα λες και θα φοβηθουν αυτοι μεσα. Μερικοι βγαινουν, καβαλανε τα μηχανακια τους παιρνωντας μπροστα απο την αστυνομια, που ποτε δεν εχει συλλαβει κανεναν οπως οριζει ο νομος, και φευγουν σαν κυριοι. Ποσο δυσκολο και ποσο κοστος εχει για τον δημο να βαλει δυνατες λαμπες η μια δευτερη λαμπα σε καθε κολονα ωστε να φεξει ο χωρος μιας και ολος περιβαλετε απο κολονες της ΔΕΗ? Ποσο δυσκολο και ποσο κοστος εχει ενα συστημα συναγερμου η καμερων? Οταν ακομα και ενα περιπτερο εχει την οικονομικη δυνατοτητα να τοποθετηση ενε τετοιο συστημα. Ποσο δυσκολο ειναι γαι την αστυνομια να κανει τα νομιμα ωστε να φοβηθουν και οι υπολοιποι? Το ιδιο το σχολειο τοποθετησε μερικες λαμπες με δικα του εξοδα εγκαταστασης και καταναλωσης ρευματος αλλα δεν ειναι καθολου αρκετες. Σε προταση που εκανε ιδιωτικη εταιρια σεκιουριτυ (security) της πολης στον δημο για να φυλαει τον χωρο του σχολειου η απαντηση που ελαβε ειναι δεν εχει χρηματα ο δημος. Η μηνιαια καταβολη στην εταιρια security ειναι 20 ευρο για τα καταστηματα της περιοχης μας, δεν μπορει ο δημος να τα διαθεση? Η αδιαφορια σε ολο της το μεγαλειο... Τα συμπερασματα δικας σας...
Υ.Γ. Υπαρχει οπτικοακουστικο υλικο με ολα αυτα (βιντεο - φωτογραφιες), καθως και τα σχετικα ΦΕΚ του νομου.

Πολίτης της Ιστιαίας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ