Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι θα γίνει με το νέο Δήμο μας;

γελάκια, γελάκια αλλά τώρα τι ;

Μπορεί να έχει έδρα τη Λίμνη αλλά δεν θα έχει όπως φαίνεται Λιμνιώτη υποψήφιο  Δήμαρχο.
Με δήλωση στα Λιμνιώτικα του πρόεδρου του δημοτικού συμβουλίου Λίμνης Γιώργου Καλκούνη οι περισσότεροι Λιμνιώτες του ΠΑΣΟΚ στηρίζουν Ενωτιάδη για Δήμαρχο,
 ο Δήμαρχος Λίμνης
Κώστας Μάρκου στηρίζει Περήφανο για Δήμαρχο και πάει λέγοντας.
Ο Νίκανδρος Αναγνώστου τάχθηκε υπέρ Ενωτιάδη,αναμένεται και ανακοίνωση.
Το ΠΑΣΟΚ ενώ στην Ιστιαία τα βρήκε, στον μακρόστενο, μικρό μας νέο
Δήμο Μαντούδι-Λίμνη-Αγία Άννα έχει δυσκολίες στα ..συμμαζέματα.
Φήμες θέλουν να προωθούνται προσφορές οφιτσίων και υπηρεσιών ανάμεσα
στους 'λοιπούς συγγενείς" για να στηρίξουν τους μάλλον(;;) δύο
φιλοκυβερνητικούς συνδυασμούς.
Ο Ανέστης Ψαρρός αγωνίζεται για τη συγκρότηση του αντίπαλου δέους
(μαζί με Τριάντη,Τζαχρήστο και σκόρπιους Αριστερούς) ενώ από το ΚΚΕ η
μόνη στάνταρ πορεία του Στάθη Λιαγκάκη που άρχισε με ομιλίες και
περιοδείες είναι το μόνο σίγουρο για σήμερα.
Εντυπωσιάζει η μοναξιά του Δήμαρχου Λίμνης και η ανημπόρια της
κραταιάς Δεξιάς να συγκροτήσει 2 μήνες πριν τις εκλογές
συνδυασμό.Λέτε το δρόμο να δείξει και δω ο Κεδίκογλου;
Εντυπωσιάζει η διάσταση απόψεων τοπικών κομματαρχών του ΠΑΣΟΚ με τους
παραπάνω (αλήθεια δόθηκε συγχωροχάρτι στους αποχωρήσαντες λόγω έδρας
Δήμου ή ήταν άλλη μια θεατρική παράσταση;)
Εντυπωσιάζει και η αποστασιοποίηση του κόσμου για συμμετοχή στα
κοινά.Προτάσεις διαφορετικές υπάρχουν από τον Πρώην Δήμαρχο Ελυμνίων
Δημήτρη Κατσίνη και από τον Γιάννη Παλάντζα.
Εναλλακτική πρόταση της Αριστεράς απλά ...απουσιάζει.
Κάποιος τουλάχιστο για τα νερά και τα σκουπίδια ρε παιδιά,τα οράματα στο τέλος!
ΠΒ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ