Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΣ ΛΑΜΠΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ


Ρωτω τον ηλεκτρολογο της δημαρχειας την ωρα που αλλαζε λαμπτηρα στην κολονα εξω απο το σπιτι μου, σε παρακαλω αλλαξε και μια εδω πιο κατω που εχει καει και ειναι σκοτεινα το βραδυ. Ευγενεστατος στην συντομη κουβεντα μας οι απαντησεις του ηταν οι εξης.
Οι λαμπτηρες ειναι μετρημενες και πρεπει να γινει αιτηση στην δημαρχεια για αντικατασταση της καθε καμενης.

Ειναι πανακριβες επωνυμες λαμπτηρες οικονομιας και της προμηθευομαστε λιγες - λιγες απο καταστημα της περιοχης.
Στην καροτσα απο το φορτηγακι του δημου που ειχε ο ηλεκτρολογος παρατηρησα ενα κουτι οχι με παραπανω απο εικοσι λαμπες, οταν θα επρεπε να εχει πολλες περισσοτερες. Κανονικα δεν θα επρεπε να γινεται ελεγχος και να αλλαζονται οι καμμενες λαμπες χωρις την παρεμβαση πολιτη? Πιστευω ποιο ευκολο ειναι να βαλω σκαλα και να την αλλαξω εγω παρα να παω στην δημαρχεια για αιτηση και γραφειοκρατια. Προβληματιστηκα με την ακριβη τιμη τους και επισκεπτομαι καταστημα ηλεκτρικων ειδων και ρωτω πια η τιμη οικονομικων λαμπτηρων σαν αυτες που χρησιμοποιει η δημαρχεια? 5 εως 8 ευρο λιανικη οι επωνυμες και μιση τιμη οι κινεζικες μου ειπαν. Στην συνεχεια τηλεφωνω στα κεντρικα επωνυμης αντιπροσωπειας λαμπτηρων και ηλεκτρολογικου υλικου και ζητω προσφορα για λαμπτηρες οικονομιας. Ποιο κατω απο την μιση τιμη απο οτι σε καταστημα ηταν η απαντηση που ελαβα με δωρεαν μεταφορικα και οταν τους ειπα οτι θα επηρεασω και αλλους δημους να αγορασουν και αυτοι μου εκαναν δωρο μεγαλη ποσοτητα λαμπτηρων φθορισμου οικονομιας για ολο το κτηριο της δημαρχειας η δωρεαν και αλλες λαμπτηρες για κολωνες η αλλο ηλεκτρολογικο εξοπλισμο. Δεν τους ρωτησα αν μπορουν να κοψουν μεγαλυτερο τιμολογιο γιατι ειμαι σιγουρος για τιν αρνητικη απαντηση τους, πραγμα που στα δικα μας καταστηματα γινεται...
Πολίτης της Ιστιαίας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ