Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΙΜΝΗΣ-εκδήλωση

Ο Α.Γ.Σ Λίμνης σε μια ωραία εκδήλωση που έγινε στο ξενοδοχείο
"ΑΜΑΛΘΕΙΑ" τίμησε,με την ευκαιρία της λήξης της αγωνιστικής χρονιάς
2010-2011,τις αθλήτριες και αθλητές των τμημάτων του που διακρίθηκαν.
Η εκδήλωση άρχισε με "ανοιχτό μάθημα" από τα κορίτσια του μπαλέτου,που

παρουσίασαν αποσπάσματα από τα μαθήματα της χρονιάς και
χειροκροτήθηκαν από τον κόσμο.Πρέπει να σημειωθεί ότι όλες οι
αθλήτριες έδωσαν εξετάσεις στις αρχές Ιουνίου και τα αποτελέσματα θα
βγούν το Σεπτέμβριο.
Στη συνέχεια οι κοπέλλες τιου Flamengo παρουσίασαν το πρόγραμμά τους
με άνεση παρά το μικρό διάστημα που ασχολούνται,αφού το τμήμα
ξεκίνησε αυτή τη χρονιά.
Στις βραβεύσεις και για το τμήμα Karate: Η Άρτεμις Δήμου παρέλαβε από
τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ.Τζαχρήστο,κύπελλο και εθνόσημο
για τη πρόκριση και συμμετοχή της στην Εθνική Ομάδα Karate για το
2011.
Οι Κωνσταντόπουλος Νίκος,Στεργίου Νίκος,Αντωνόπουλος Δημήτρης,Πανταζής
Αναστάσης,Μπλέτσος Θανάσης και Γαρυφάλλου Βααίλης παρέλαβαν από τον
Δημοτικόι Σύμβουλο κ.Κατσούρα μετάλλια για τις πολλαπλές διακρίσεις
τους σε Πρωταθλήματα όλων των κατηγοριών,ενώ ο Μακ Γκάρυ Νίκος από τον
πρόεδρο του συλλόγου κ.Κοτζά κύπελλο για την κατάκτηση του 1ου DAN.
Ο Παπανικολάου Γιάννης τιμήθηκε σαν ο μεγαλύτερος σε ηλικία αθλητής
του συλλόγου στο Karate και απονεμήθηκαν από τον προπονητή κ.Δήμου
Βαγγέλη ζώνες στους Άλιβεριώτη Γιώργο,Αλεξίου Δημήτρη,Αναγνώστου
Κων/νο,Αναγνώστου Κυριακή,Αντωνόπουλο Δημήτρη,Βασιλείου
Δημήτρη,Δημητρίου Μιχάλη,Δήμου Παναγιώτη,Ευσταθίου Μιχάλη,Ζανιάκο
Κώστα,Μπλέτσο Θανάση,Ξυδιά Σταμάτη,Πετράκο Γιάννη,Στεργίου
Νίκο,Στεργίου Σωτήρη και Τσούκα Γιάννη.
Στις κοπέλλες του Flamengo,Μπάρετ Χριστίνα,Κρεμμύδα Ράνια,Δήμου
Άρτεμις,Ντάνη Άννα-Μαρία,Χαρτσά Αρετή,Γιάγκαρη Νάγια,Φάσσα
Αλεξάνδρα,Ζουζουλή Γεωργία και Αναστασίου Τόνια η δασκάλα τους, Γιούλα
Papas, απένειμε τα διπλώματα και τους επαίνους από τις εξετάσεις που
έγιναν το Φεβρουάριο.
Τέλος ο πρόεδρος κ.Κοτζάς έδωσε στους δασκάλους κ.Δήμου Βαγγέλη και
Γιούλα Papas,πλακέττες για την προσφορά τους στο σύλλογο.
Ο Α.Γ.Σ Λίμνης ευχαριστεί τους γονείς για την εμπιστοσύνη τους,τους
προπονητές για τη συνεργασία και το Δήμο Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ.Αννας
για τη βοήθεια και συμπαράστασή του όπου χρειάστηκε και εύχεται σε
όλους Καλό Καλοκαίρι!!
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού θα λειτουργήσουν τμήματα AEROBIC-BODY
BUILDING-AQUA AEROBIC και κολύμβησης για αρχάρια και προχωρημένα
παιδιά.
Πληροφορίες στην Κα Φλώκου Ζωή τηλ:6943915609.
Κατά τη διάρκεια των "ΕΛΥΜΝΙΩΝ" θα γίνει ένας ακόμη περίπατος στο
βουνό,αγώνας Τριάθλου για αρχαρίους και ομιλία ειδικού
καρδιολόγου-αθλιάτρου με θέμα "Η άσκηση και οι επιδράσεις στην υγεία
μας".



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχολικά Κυλικεία, μια διαμαρτυρία για αρμοδίους...

Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις  10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας.     Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...

Tο URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας στο ΠΡΟΚΟΠΙ

επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας Επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας πραγματοποιεί στο Δήμο μας και στο Προκόπι, ο Δήμαρχος FAHRI YILDIZ Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Φορέων του URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας, στα πλαίσια της Αδελφοποίησης των δύο Δήμων.

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...