Τη Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Ηλία
Πετσή, επικεφαλής της μείζονος μειοψηφία του Δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού, με τον
Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχο Περγαντά, όπου συζητήθηκαν τα προβλήματα
του Δήμου και υπήρξε συνεργασίας για τις προοπτικές ανάπτυξης της Βόρειας
Εύβοιας.
η εφημερίδα μας κυκλοφορεί από το 1998 στη Βόρεια Εύβοια και σε όλο τον κόσμο. Τώρα για πιο άμεση επικοινωνία μόνο στα μπλογκ!