Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παρέμβαση της κ. Περλεπέ προς όφελος των δικαιούχων λουτροθεραπείας

«Παρέμβαση της κ. Περλεπέ προς όφελος των δικαιούχων λουτροθεραπείας
του ΙΚΑ και των ξενοδόχων της Αιδηψού».
Η βουλευτής Εύβοιας του ΠΑΣΟΚ κυρία Κατερίνα Περλεπέ-Σηφουνάκη, την
Τρίτη 5 Ιουλίου, επισκέφθηκε τον Διοικητή του ΙΚΑ κύριο Ροβέρτο
Σπυρόπουλο και του ζήτησε να διευθετηθεί το ζήτημα της απόδοσης της

δαπάνης προς τους ξενοδόχους της Αιδηψού, αλλά και κάθε άλλης περιοχής
που υπάρχουν ιαματικές πηγές, για τους ασφαλισμένους δικαιούχους
λουτροθεραπείας.
Ολόκληρη η σχετική απόφαση που εξέδωσε το ΙΚΑ, είναι πλέον η εξής:
«Όπως είναι γνωστό και σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού
Λουτροθεραπείας και την κοινοποιούμενη απόφαση Διοικητή, οι αρμόδιες
ΑΥΕ & ΒΥΕ λουτροθεραπείας γνωματεύουν για την παροχή λουτροθεραπείας
στις πλησιέστερες του τόπου κατοικίας των ασφαλισμένων ιαματικές
πηγές, που έχουν αντίστοιχες με την πάθησή τους θεραπευτικές
ενδείξεις.
Σε περίπτωση που οι ασφαλισμένοι δεν πραγματοποιούν λουτροθεραπεία
στην πλησιέστερη του τόπου κατοικίας ιαματική πηγή, που όρισε η
ΑΥΕ, θα αποδίδεται η δαπάνη που αντιστοιχεί στη πηγή που έχει εγκριθεί
από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ανεξάρτητα της πηγής που έχουν μεταβεί οι
ασφαλισμένοι».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχολικά Κυλικεία, μια διαμαρτυρία για αρμοδίους...

Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις  10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας.     Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...

Tο URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας στο ΠΡΟΚΟΠΙ

επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας Επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας πραγματοποιεί στο Δήμο μας και στο Προκόπι, ο Δήμαρχος FAHRI YILDIZ Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Φορέων του URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας, στα πλαίσια της Αδελφοποίησης των δύο Δήμων.

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...