Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Γερμανοί ξανάρχονται


                            
                                 
 ΒΑΓΓΕΛΗΣ  ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
        Δεν πρόκειται για τη ταινία του Αλέκου  Σακελάριου…πρόκειται  για τη μεθόδευση της ελληνικής κυβέρνησης  να φέρει με διαφορετικό τρόπο τους Γερμανούς και πάλι ως κατακτητές στη χώρα μας.
        Το είπε με τα πιο καθαρά λόγια στη προχθεσινή του συνέντευξη ο προεδρεύων της ευρωζώνης Ζαν Κλοντ Γιούνγκερ στο γνωστό ανθελληνικό γερμανικό περιοδικό FOCUS : « Η κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί σε μεγάλο βαθμό» .
         Όπως είναι γνωστό νέοι Επίτροποι-Κηδεμόνες θα εγκατασταθούν σε λίγες ημέρες στη χώρα μας με σκοπό  να επιβάλλουν σύντομες διαδικασίες τόσο στην εφαρμογή των πιο ληστρικών  μέτρων που έχουν ποτέ ληφθεί σε βάρος του ελληνικού λαού όσο και στην εκποίηση της δημόσιας περιουσίας . Μάλιστα δε  στους δημόσιους οργανισμούς θα εφαρμοστεί και το
σχέδιο που υλοποιήθηκε  με την ενοποίηση των δύο Γερμανιών για την εξαγορά των οργανισμών της Ανατολικής Γερμανίας.
      Και το τραγικό ερώτημα  : Τι θα κάνει τότε ο Έλληνας ;
      Όπως  στη προηγούμενη κατοχή γεννήθηκε και μεγαλούργησε η εθνική αντίσταση έτσι και τώρα η αρχή για μια νέα εθνική αντίσταση έχει γίνει με τις μαζικές και πάνω απ΄ όλα ειρηνικές συγκεντρώσεις και  διαδηλώσεις στις  πλατείες και στους δρόμους …μένει να συνεχιστούν με την ίδια αγωνιστικότητα μέχρις ότου αναγκάσουν τη Κυβέρνηση να οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές .
       Είναι η μόνη λύση για ένα νέο ελπιδοφόρο ξεκίνημα στη δημοσιονομική κατάσταση αλλά και ένα βήμα για την επανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας και ανεξαρτησίας της χώρας μας .
                                                     ΧΑΛΚΙΔΑ  4/7/2011
ΒΑΓΓΕΛΗΣ  ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΠΡΩΗΝ  ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ  ΕΥΒΟΙΑΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχολικά Κυλικεία, μια διαμαρτυρία για αρμοδίους...

Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις  10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας.     Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...

Tο URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας στο ΠΡΟΚΟΠΙ

επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας Επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας πραγματοποιεί στο Δήμο μας και στο Προκόπι, ο Δήμαρχος FAHRI YILDIZ Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Φορέων του URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας, στα πλαίσια της Αδελφοποίησης των δύο Δήμων.

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...