Του κ. Παναγιώτη Γεωργίου Κούβαρη
Βιώνουμε την οικονομική κρίση, υπάρχει μεγάλο θέμα αξιοποίησης της κρατικής περιουσίας και όμως οι περισσότεροι δήμοι της χώρας δείχνουν να μην ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν την περιουσία τους.
Στη βόρεια Εύβοια οι δημοτικές αρχές εξακολουθούν να μην αξιοποιούν πλήρως τη δημοτική περιουσία, παρότι έχουν επιπλέον λόγους λόγω και της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας να ασχοληθούν με την αξιοποίησή της, ώστε να αποκτήσουν περισσότερες δυνατότητες άσκησης κοινωνικής πολιτικής προς όφελος των δημοτών τους.
Όσο οι δήμοι της βόρειας Εύβοιας δεν αξιοποιούν πλήρως την περιουσία τους είναι εκτεθειμένοι στην κοινή γνώμη των δημοτών τους. Eπιβάλλεται γι’ αυτό, άμεσα, να αλλάξουν στάση.
Βιώνουμε την οικονομική κρίση, υπάρχει μεγάλο θέμα αξιοποίησης της κρατικής περιουσίας και όμως οι περισσότεροι δήμοι της χώρας δείχνουν να μην ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν την περιουσία τους.
Στη βόρεια Εύβοια οι δημοτικές αρχές εξακολουθούν να μην αξιοποιούν πλήρως τη δημοτική περιουσία, παρότι έχουν επιπλέον λόγους λόγω και της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας να ασχοληθούν με την αξιοποίησή της, ώστε να αποκτήσουν περισσότερες δυνατότητες άσκησης κοινωνικής πολιτικής προς όφελος των δημοτών τους.
Όσο οι δήμοι της βόρειας Εύβοιας δεν αξιοποιούν πλήρως την περιουσία τους είναι εκτεθειμένοι στην κοινή γνώμη των δημοτών τους. Eπιβάλλεται γι’ αυτό, άμεσα, να αλλάξουν στάση.