ταξιάρχη και μετανάστη στον Καναδά εδώ και 35 χρόνια σε συνεργασία με
τον Νικόλαο Ντουσνελη , Γιώργο Μαυρωνα , Στάθη Γλυκο, τον πάρεδρο του
Ταξιάρχη Μιχάλη Χατζηδιαμαντή και την βοήθεια του συνεταιρισμού
ταξιάρχη (ο οποίος έδωσε το χώρο), οι οποίοι ενδιαφέρονται για την
περιοχή μας και βοηθαν δίχως παράπονο. Μάλλον ένα παράπονο .
Αναφέρομαι στον δήμαρχο Ζάχο Χριστοφη ο οποίος αρνήθηκε να δώσει όποια
βοήθεια ως προς την προσπάθεια αυτή ( δηλαδή μερικά αυτοκίνητα
ποταμίσιο χαλίκι για διάστρωση του διαδρόμου). Ο σκοπός της
προσπάθειας είναι μη κερδοσκοπικός και γίνετε για την ανάπτυξη του
τόπου (τουρισμός ,ιατρική αεροκομιδή, αεροδιάδρομος ανεφοδιασμού
πυροσβεστικών αεροσκαφών) Τα κεφάλαια τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ήταν
των ιδίων χωρίς καν να κάνουν έρανο. Όλα ήταν δωρεά του κατά γνωστών
Μαϊκ (ΕΜΜΑΝΟΥΙΛ ΣΑΒΒΑΙΔΗ).
Πατσούρας Ιωάννης
Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι και πιστεύω να μην πάνε χαμένες οι προσπάθειες μας.
Εμμανουήλ Σαββαϊδης (Mike)