Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΙΜΟΣ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην έναρξη έργων οδοποιίας

Ξεχασμένη παραμένει η Εύβοια, αφού παρά τις κυβερνητικές υποσχέσεις
σημαντικά έργα εξακολουθούν να είναι στάσιμα με χαρακτηριστικό
παράδειγμα την παράκαμψη Βασιλικού, που ενώ έχει δημοπρατηθεί
εντούτοις το Υπουργείο δεν προχωρά στην έναρξη των εργασιών.
Κωλυσιεργία παρατηρείται και στις περιπτώσεις των παρακάμψεων
Αμαρύνθου και Χαλκίδας με αποτέλεσμα ένας Νομός, που έχει δοκιμασθεί
ιδιαίτερα τα τελευταία 15 χρόνια, να καταδικάζεται για μία ακόμα φορά
στην απομόνωση και το μαρασμό εξαιτίας της κυβερνητικής αδιαφορίας να
υλοποιήσει έργα εκσυγχρονισμού του κεντρικού οδικού άξονα. Η κατάσταση

αυτή έχει ως συνέπεια η Εύβοια να κατέχει τα θλιβερά πρωτεία των
περισσότερων ατυχημάτων και θυμάτων ανά χιλιόμετρο του άθλιου και
απαρχαιωμένου οδικού δικτύου. Επιπλέον, άξιο απορίας είναι και το
γεγονός ότι η Εύβοια στερείται διευρωπαϊκών δικτύων.
Ο βουλευτής Εύβοιας, υπεύθυνος τομέα ΜΜΕ της ΝΔ, Σίμος Κεδίκογλου
κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και
Δικτύων, ζητώντας να ενημερωθεί για το ποιος είναι ο προγραμματισμός
όσον αφορά στα έργα που βρίσκονται σε εκκρεμότητα στην περιοχή της
Εύβοιας και τι προτίθεται να πράξει το Υπουργείο για τις παρακάμψεις
Βασιλικού, Χαλκίδας και Αμαρύνθου.
Θέτει, επίσης, και το ερώτημα, γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες
για την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα και γιατί δεν προχωρά η
κυβέρνηση στην χρηματοδότηση του έργου Ροβιές- Ήλια -Αιδηψός, μιας
περιοχής που μετρά πολλά ατυχήματα εξαιτίας των κατολισθήσεων και του
οποίου η μελέτη είναι έτοιμη.
Το πλήρες κείμενο της επίκαιρης ερώτησης έχει ως ακολούθως:

<<Tο οδικό δίκτυο της Εύβοιας παραμένει απαράδεκτο και άκρως
επικίνδυνο, στερώντας ευκαιρίες ανάπτυξης από μία περιοχή της
Ελλάδας που έχει δοκιμασθεί ιδιαίτερα τα τελευταία 15 χρόνια. Το
χειρότερο όμως είναι ότι η Εύβοια έχει τα θλιβερά πρωτεία των
περισσοτέρων ατυχημάτων και θυμάτων ανά χιλιόμετρο του άθλιου οδικού
δικτύου της. Έργα που πρέπει να γίνουν έχουν τεθεί σε δεύτερη
μοίρα και έργα που έφτασαν στο σημείο της δημοπράτησης έχουν μείνει
στάσιμα με το υπουργείο να μην κάνει καμία ενέργεια να ξεκινήσουν καν
με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την παράκαμψη Βασιλικού, η οποία έχει
δημοπρατηθεί αλλά το υπουργείο δεν προχωρά στην έναρξη κατασκευής του
έργου. Το υπουργείο έμεινε μόνο στα λόγια και στην περίπτωση της
παράκαμψης Αμαρύνθου και στην περίπτωση της παράκαμψης Χαλκίδας.
Με λίγο ενδιαφέρον από την πλευρά της κυβέρνησης το θέμα
του οδικού δικτύου της Εύβοιας θα είχε βελτιωθεί αισθητά. Άξιο απορίας
είναι το γεγονός ότι η Εύβοια στερείται διευρωπαϊκών δικτύων και το
γιατί το γνωρίζουν οι αρμόδιοι...
Ερωτάται ο κ. Υπουργός :
1.Ποιος είναι ο προγραμματισμός του Υπουργείου για τα έργα που
βρίσκονται σε εκκρεμότητα στην περιοχή της Εύβοιας και τι προτίθεται
να πράξει το υπουργείο για τις παρακάμψεις Βασιλικού, Χαλκίδας και
Αμαρύνθου;
2.Γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για την κατασκευή του Βόρειου
Οδικού Άξονα και γιατί δεν προχωρά η κυβέρνηση στην χρηματοδότηση του
έργου Ροβιές- Ήλια -Αιδηψός, μιας περιοχής που μετρά πολλά ατυχήματα
εξαιτίας των κατολισθήσεων και του οποίου η μελέτη είναι έτοιμη>>;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν