Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

πολιτιστικές εκδηλώσεις καλοκαίρι 2011

Μαρίνα Βαλλή
Τελικά και εφέτος οι πολιτιστικές εκδηλώσεις έγιναν για να γίνουν.
Υπήρξε σχεδιασμός, κεντρικό θέμα, οργάνωση, οικονομικός προγραμματισμός, παρακολούθηση της υλοποίησης, διαφήμιση;;;;;;
Για να εξηγούμαι. Νομίζω ότι όταν σχεδιάζεις ένα σύνολο εκδηλώσεων απαντάς πρώτα σε ερωτήσεις όπως σε ποιούς απευθύνονται, ποιό σκοπό εξυπηρετούν, ποιά είναι η καλύτερη χρονική περίοδος, ποιό είναι κατάλληλο μέρος, πως θα κρίνουμε την επιτυχία ;;;;;
Όταν οργανώνεις πιστεύω ότι επιλέγεις και αναθέτεις κάθε εκδήλωση σε υπεύθυνα άτομα με συγκεκριμένες οδηγίες, χρονοδιαγράμματα, και άλλα.
Όταν προγραμματίζεις εκδηλώσεις, υπολογίζεις ακριβώς το κόστος (για να ξέρεις αν
μπορείς να το καλύψεις) και κόστος δεν είναι μόνο η πληρωμή του καλλιτέχνη ή ομιλητή, αλλά και η διαμονή, το φαγητό, τα μεταφορικά, το στήσιμο και ξεστήσιμο στο χώρο της εκδήλωσης, τα φώτα, η καθαριότητα και άλλα πολλά.
Όταν μιλάμε για παρακολούθηση της υλοποίησης εννοούμε ότι πρέπει οι υπεύθυνοι να ακολουθούν τις οδηγίες  και το χρονοδιάγραμμα και να ενημερώνουν αυτούς που έκαναν το σχεδιασμο και βεβαίως να μην ξεφεύγουν από τον προϋπολογισμό. Έτσι αν κάτι στην πορεία δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί, δεν συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα.
Τελικά μια εκδήλωση κρίνεται από τον αριθμό των ατόμων που την παρακολουθούν και την σχολιάζουν. Θα πρέπει λοιπόν να διαφημιστεί. Τι διαβάζει το κοινό για το οποίο σχεδιάζεται η εκδήλωση, τι ακούει, που συχνάζει για να μπούν οι ανακοινώσεις.
Και παίρνω για παράδειγμα την μουσική εκδήλωση με συμμετοχή παιδιών από το Πανεπιστήμιο της Κέρκυρας.
Θεωρώ ότι απευθυνόταν σε νεολαία (μόνο δημότες ή και άλλους;;;) Ποιός είχε αναλάβει την οργάνωση; Πώς επιλέχτηκε ο χώρος; Η ώρα; Που ανακοινώθηκε;
Αρκετοί από τους νέους το καλοκαίρι δουλεύουν και σίγουρα θα ήταν καλύτερα να γίνει πιο αργά από τις 9μμ. Η πλατεία δεν είναι ο χώρος που θα διασκεδάσει η νεολαία με δυνατή μουσική μέχρι αργά. Στο πρόγραμμα( που εγώ δυσκολεύτηκα πολύ να διαβάσω)  δεν υπήρχε αναφορά στο όνομα του συγκροτήματος, ποιοί είναι, τι μουσική παίζουν. Αυτό δεν βοηθάει στη διαφήμιση.
Κρίμα, και αυτή η εκδήλωση έγινε για να γίνει. Κάτι παιδάκια με τους παπούδες τους που βρέθηκαν στην πλατεία των Ροβιών την συγκεκριμένη ώρα άκουσαν το συγκρότημα από το Πανεπιστήμιο της Κέρκυρας.
Και το κόστος θα το πληρώσουμε εμείς οι δημότες;;;
Πολλές ερωτήσεις που περιμένουν απάντηση!

Μαρίνα Βαλλή


Αγροτουριστικός Ξενώνας
ελαιώνας
Ροβιές Ευβοίας 34005
τηλ 22270 71619 fax 22270 71630


 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ