Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο από τη Θάλασσα αποκλεισμός της Βόρειας Εύβοιας

Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2011   του Γιάννη  Δραπανιώτη από  http://eleutherifoni.blogspot.com/2011/08/blog-post_8623.html?spref=fb 




Χθες έπεσαν στα χέρια μας δύο φυλλαδιάκια με τα δρομολόγια των φέρυ μποτ Αιδηψού – Αρκίτσας. Έκπληκτοι βλέπουμε, ότι από 1η Οκτωβρίου το δρομολόγιο από Αιδηψό θα είναι στις 8.00 το πρωί και το τελευταίο στις 6.00 το απόγευμα, ενώ από Αρκίτσα στις 9.00 το πρώτο και στις 7.00 το απόγευμα το τελευταίο. Ενδιάμεσα θα υπάρχουν δρομολόγια αν δύο ώρες Το ίδιο
πρόγραμμα ισχύει και για τα Σαββατοκύριακα. Αυτά αφορούν την μία εκ τον δύο εταιριών, που εκτελούν δρομολόγια στη γραμμή. Στη άλλη εταιρία το πρόγραμμα έχει ως εξής: Από Δευτέρα ως Πέμπτη από Αιδηψό το πρώτο θα είναι στις 9.00 το πρωί και το τελευταίο στις 3.00 το μεσημέρι και από Αρκίτσα το πρώτο στις 10.00 και το τελευταίο στις 16.00 το απόγευμα. Την Παρασκευή και την Κυριακή προστίθενται δύο ακόμη δρομολόγια στις 5.00 και 7.00 το απόγευμα από Αιδηψό και στις 6.00 και 8.00 το απόγευμα από Αρκίτσα. Το Σάββατο τα δρομολόγια θα ξεκινούν το πρωί 8.00 από Αιδηψό και 9.00 από Αρκίτσα και τα τελευταία θα είναι στις 1.00 και 2.00 το μεσημέρι αντίστοιχα.
Απ’ ότι βλέπουμε λοιπόν η κυριότερη θαλάσσια είσοδος και έξοδος της Βόρειας Εύβοιας, από και προς την Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας, από τον Οκτώβρη θα ανοίγει αργά το πρωί και θα κλείνει νωρίς το απόγευμα. Να σημειώσουμε, ότι τα έντυπα και των δύο εταιριών έγραφαν τα δρομολόγια τους μέχρι 31 Οκτωβρίου, αλλά δεν πιστεύουμε, ότι θα υπάρξουν και μεγάλες αλλαγές στη συνέχεια, εκτός από την περίοδο των εορτών, που θα έχει περισσότερη κίνηση.

Με αυτά τα δεδομένα, το χειμώνα περιορίζονται κατά πολύ οι ώρες πρόσβασης από τη θάλασσα στην περιοχή μας. Δηλαδή αν κάποιος θέλει να φύγει πολύ νωρίς το πρωί για να πάει σε μια δουλειά ή να έρθει αργά το βράδυ θα πρέπει να προτιμήσει την δια ξηρά οδό από Χαλκίδα. Και αν ο καιρός είναι άσχημος και υπάρχουν χιονοπτώσεις και έχει κλείσει ο δρόμος, φαινόμενο σύνηθες, πρόσβαση από και προς την περιοχή μας δεν υπάρχει.

Βέβαια κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει μια ιδιωτική επιχείρηση να εκτελέσει δρομολόγια, όταν αυτά είναι οικονομικά ασύμφορα γι’ αυτή. Θα πρέπει όμως να βρεθεί μία λύση, να υπάρξει ένας τρόπος, να δουν αυτό το θέμα διεξοδικά και με πολύ προσοχή, οι Αρχές του τόπου μας, ώστε βρεθεί ένας τρόπος, να υπάρχει τουλάχιστον ένα δρομολόγιο από και προς την Αιδηψό νωρίς το πρωί και ένα αργά το βράδυ, γιατί όπως όλοι γνωρίζουμε, ο χειμώνας για εμάς εδώ πάνω είναι πολύ δύσκολος, ας προσπαθήσουμε, να μην τον δυσκολέψουμε περισσότερο.

Γιάννης Δραπανιώτης
Και επειδή κάθε περσι και καλύτερα, ρίχτε μια ματιά κι εδώ .....

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ