Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΛΜΕ:Δεν μας ξεγελάτε με τυράκια… βλέπουμε την Φάκα


ΕΛΜΕ ΕΥΒΟΙΑΣ

Το Υπουργείο Παιδείας μας έστειλε να συμπληρώσουμε ερωτηματολόγια για τη «διαμόρφωση του πλαισίου αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου και του Έργου των Εκπαιδευτικού».
Υποκριτικά  ο Υπουργός μας προτρέπει να συμμετέχουμε σ’ αυτήν την διαδικασία για να βελτιώσουμε την παρεχόμενη Εκπαίδευση, αποκρύπτοντας ότι η πολιτική που ακολουθεί των συνεχών περικοπών (είμαστε τελευταίοι σ’ όλον τον κόσμο στις δημόσιες δαπάνες για την Παιδεία!) είναι που διαλύει το Δημόσιο Σχολείο και εξαθλιώνει επιστημονικά, εργασιακά και μισθολογικά τους
εκπαιδευτικούς. Καλύτερη Εκπαίδευση δεν γίνεται με εξαθλιωμένους εκπαιδευτικούς.
Υποκριτικά ο Υπουργός αποκρύπτει, ενώ όλοι το γνωρίζουμε, πως ήδη έχει ψηφιστεί χωρίς κανένα διάλογο και ερωτηματολόγιο, ο ν. 4024/2011 και έχει καθορισθεί το πλαίσιο «αξιολόγησης»! και μάλιστα έχει ήδη συνδεθεί με την μισθολογική και βαθμολογική  εξέλιξη! Και όχι μόνο έχει συνδεθεί, αλλά έχουν καθορισθεί ακόμα και τα ποσοστά των «καλών» Εκπαιδευτικών! Μας έχουν ήδη αξιολογήσει, αφού μόνο το 50% του συνόλου των συναδέλφων θα ενταχθούν στο Β΄ βαθμό και το 15% στον Α΄. Επιπλέον, μέχρι το τέλος του 2015 σύμφωνα με τις μνημονιακές επιλογές και αποφάσεις καμιά βαθμολογική-μισθολογική εξέλιξη δεν θα υπάρξει για κανέναν.
Στην ουσία αυτό που θέλουν είναι ένας χειραγωγημένος και άβουλος εκπαιδευτικός, που θα ακολουθεί χωρίς αντιρρήσεις  «τις υποδείξεις».
Την έχουμε δει την αξιολόγησή τους και την έχουμε ζήσει. Πως κάθε φορά που αλλάζουν οι κυβερνήσεις, αλλάζουν και όλη την ιεραρχία της εκπαίδευσης μετά από «αξιολόγηση» που μετατρέπει «τους πρώτους έσχατους και τους έσχατους πρώτους». Μ’ αυτή την διαδικασία προκύπτουν οι «αξιολογητές» μας.
Όμως είναι πασιφανές ότι το μόνο που θέλει το Υπουργείο Παιδείας είναι να ενεργοποιήσει κοινωνικούς αυτοματισμούς και να σπείρει αυταπάτες. Θέλει να σπάσει την συσπείρωση των συλλόγων των εκπαιδευτικών, την αντίδρασή τους  και να διαλύσει κάθε συλλογικότητα. Να απομονώσει  τον κάθε εκπαιδευτικό λέγοντας του «πες μας την γνώμη σου, θα την λάβουμε (δήθεν) υπ’ όψη».
Η πραγματικότητα λέει άλλα: αυτό που θέλει  το Υπουργείο μας είναι να αποσπάσει την συναίνεσή μας στην πολιτική του Μνημονίου που καταστρέφει την κοινωνία, την εκπαίδευση και την ζωή μας.
Δεν μας ξεγελάτε με τυράκια… βλέπουμε την Φάκα κ. Υπουργέ.
Αξιολογούμε κάθε μέρα την πολιτική σας και τη απορρίπτουμε.
Με τους συλλογικούς μας αγώνες θα την ανατρέψουμε.


                                       Για το Δ. Σ. της  ΕΛΜΕ

Ο Πρόεδρος                                                            Η Γεν. Γραμματέας
Σιόλιας Νικόλαος                                                   Σπανού Βασιλική

Μιαούλη 2 - 34100 Χαλκίδα
Τηλ.φαξ 2221081257

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο...

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ...