Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

οσοι δεν κατοικουν στο Μαντουδι,χανουν την ιθαγενεια;

Oλοι οι Ελληνες,πλην Λακεδαιμονιων.....Αυτο θυμιζει το πολυ πατριωτικο
σχολιο που φιλοξενειτε στην εφημεριδα σας.Επειδη παρακολουθω την
υποθεση ΄΄ναυπηγειο'',πραγματικα δεν καταλαβα την σκοπιμοτητα της
'"φοβερης"συσκεψης των τριακοντα φορεων της περιοχης,αφου ηδη ειχε
αποφασιστει απο το Δημοτικο συμβουλιο και τη Δημαρχιακη επιτροπη η
αποδοχη της προτασης και πολυ σωστα.Προς τι λοιπον η συσκεψη?
Ο Συλλογος Κireas.org

. με ανακοινωση του εχει συμφωνησει και μαλιστα εκανε καποιες
προτασεις,οπως εχει δικαιωμα καθε μαζικος φορεας.Με καποιες απ αυτες
συμφωνεις ,με καποιες οχι.Η ενσταση επισης ειναι δικαιωμα της
αντιπολιτευσης .Δεν ειδα ομ τον ανταποκριτη σας να ;αναφερεται στον κ.
Τριαντη και τους συν αυτω.Επιτιθεται ομως με αηθεις εκφρασεις εναντιον
του Συλλογου.
Προφανως πιστευει οτι οσοι δεν κατοικουν στο Μαντουδι,χανουν
την ιθαγενεια,ξεκοβουν απο την πραγματικοτητα της περιοχης,δεν μπορουν
να εχουν αποψη,δεν μπορουν να αγωνιστουν για τα προβληματα του τοπου
τους.Τοση μιζερια!!.Δεν παμε μπροστα με τετοιες αντιληψεις.
Να ρωτησω τελος τον συγκεκριμενο κυριο ....Δεν ειναι
ελιτιστικο,τοπικιστικο,και αντιδημοκρατικο μαζι,να αναφερεται στις
αναγκεςκαι τις επιθυμιες της κοινωνιας του Μαντουδιου,οταν η επενδυση
αφορα ολοκληρο το Δημο Κηρεως??Μαλλον παλια συνδρομα βγαινουν στην
επιφανεια.....Φαινεται πως η εποχη Σκαλιστηρη αφησε πολλα καταλοιπα!
!{πρωτα οι Μαντουδιανοι και μετα οι ξενοι.....,συνθημα απο το
παρελθον........}}


jkapeti

Y.Γ. κυριε απο το Μαντουδι ,μηπως πρεπει να βγαλεις την
κουκουλα να δουμε το προσωπο σου???

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ