Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για τον Δήμαρχο Κηρέα.


Αγαπητέ Δήμαρχε.
Παρακολουθώ εδώ και καιρό τα τεκταινόμενα στον Κηρέα, γύρω από το θέμα των νέων επενδύσεων , μιας και είναι το μόνο οικονομικό θέμα που φαίνεται ότι κινείται σε όλη την Βόρεια Εύβοια.
Αναγκάζομαι , αν και ...διπλανοχωριάτης, να γράψω τη γνώμη μου για τις μεθοδεύσεις σου μετά και την τελευταία ανακοίνωση του Δήμου.
Μια ανακοίνωση που καλεί τους δημότες του Κηρέα , ουσιαστικά να στραφούν ενάντια στους πολιτικούς σου αντιπάλους, Τριάντη κλπ, σαν υπεύθυνους για την ανεργία του τόπου και  σαν παρεμποδιστές του έργου του επιχειρηματία που θα προσλάβει άμεσα 300 εργαζόμενους και θα δώσει ανάσα στην περιοχή. Μια ανακοίνωση που κορυφώνει την προηγούμενη «παραίνεση»  του ΔΣ, μη τολμήσει κανείς και προσφύγει στη δικαιοσύνη , ώστε να καθυστερήσει το έργο.
Δηλαδή από το σύνολο των δημοσιευμένων κειμένων του Δήμου Κηρέα αυτό που καταλαβαίνει κανείς είναι:
1.Ότι υπεύθυνοι για την συνεχιζόμενη ανεργία θα είναι ο Τριάντης και η παρέα του.
2.Ότι κανείς δεν έχει δικαίωμα να προσφεύγει στους νόμους για να υπερασπίσει την γνώμη του, την θέση του  ενάντια στους πολλούς.
3.Ότι ο επενδυτής-επιχειρηματίας  του ναυπηγείου είναι η σωτηρία του τόπου (σας) και δεν επιτρέπει την διενέργεια ούτε στοιχειωδών νομικών ελέγχων του θέματος.
4.Ότι η ανοιχτή λαϊκή συγκέντρωση της Κυριακής , έχει στόχο να βάλει την αντιπολίτευση στη θέση της με …βροντερό τρόπο.
Αν μου επιτραπεί η γνώμη μου τουλάχιστον, απέναντι σε αυτά, θα (σου) έλεγα  τα εξής.
1.Η ανεργία που βασανίζει την Ελλάδα, την Βόρεια Εύβοια και το Μαντούδι, έχει σαν κύρια υπεύθυνη την δεξιά πολιτική της κυβέρνησης και των τραπεζιτών, που τους έχετε πολλαπλά υποστεί.
2.Ο Κακλαμάνης μαζί με τον Πατέρα στην Αθήνα θα έπρεπε  να έχει ξεσηκώσει τους χιλιάδες οικοδόμους, τους χιλιάδες μελλοντικούς υπαλλήλους του Βωβού, που χάνουν υποθετικές μελλοντικές δουλειές, ενάντια στους 130 που προσέφυγαν, τελικά μάλλον δικαιωμένοι στο Συμβούλιο Επικρατείας, για το γήπεδο-πολυκατάστημα του ΠΑΟ.Η νομιμότητα ή όχι ενός έργου δεν έχει σημασία;(τότε όμως θα έπρεπε να δικαιολογούμε το Βατοπαίδιο κλπ.)
3.Στα φοιτητικά μου χρόνια και μετά έμαθα ότι οι επενδυτές-επιχειρηματίες είναι απλά καπιταλιστές, που δουλεύουν για το ίδιο κέρδος εκμεταλλευόμενοι - ιδιαίτερα σε συνθήκες κρίσης –την εξαθλίωση του κόσμου. Ο σύγχρονος σοβαρός επενδυτής πρώτα από όλα ελέγχει και δεν ρισκάρει εκβιάζοντας, την νομιμότητα της επένδυσης που θέλει να κάνει.
Ο νόμιμος τι έχει να φοβηθεί ;(Άσε που θα απαλλαγείς μια για πάντα και από την αντιπολίτευση μετά από κάτι τέτοιο).
4.Οι διαδηλώσεις με στοχευμένα πρόσωπα, που ζουν και κινούνται ανάμεσά σας, δημιουργούν όχι σπάνια, καταστάσεις όχλου, ανεξέλεγκτες, που το λιγότερο οδηγούν στην οριστική διαίρεση του χωριού σε αντιμαχόμενες ομάδες και το περισσότερο …καλύτερα να μη πω ,πιστεύω καταλαβαίνεις.
Δεν θα ήθελα αυτή τη στιγμή να βάλω και τους άλλους προβληματισμούς που έχω, για καταγγελίες από ομάδες για σπάσιμο ταμπλώ και ανακοινώσεων, για το αν ένα ναυπηγείο είναι συμβατή προοπτική με την φύση της Βόρειας Εύβοιας, για την διαίρεση Μαντουδιανών, Προκοπιανών , ντόπιων και ..αποδήμων, αλλά θα ήθελα να σε παρακαλέσω να ξαναδείς τις εξελίξεις από το βάθρο,  που ο ίδιος έχεις δημιουργήσει:
Του ικανότερου δήμαρχου της Βόρειας Εύβοιας.
Πάνος Βασιλόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ