Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ κας.ΠΕΡΗΦΑΝΟΥ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «Η ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΜΑΣΚΑΡΑΔΩΝ»


 

  Αγαπητή κα. Περήφανου,

  Ως κάτοικος Ροβιών, μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου Ροβιών και μια εκ των πολλών εθελοντών που βοήθησαν στην οργάνωση και  διεκπεραίωση του «Λαϊκού Γλεντιού» της 28ης Φεβρουαρίου, θέλω να επισημάνω τα εξής:

  1. Ιδιοκτήτες καταστημάτων Ροβιών : οικονομική ενίσχυση προς τον Σύλλογο
  2. Νοικοκυρές Ροβιών : προσφορά εδεσμάτων για τον μπουφέ του Γλεντιού
  3. Αγροτικός Συνεταιρισμός Ροβιών : προσφορά ελιών
  4. Κος. Μιχαηλίδης Μιχάλης  (έμπορος Χαλκίδα) : προσφορά σερπαντίνων και χαρτοπόλεμου που μοιράστηκαν στο Γλέντι
  5. Σύλλογος Επιχειρηματιών : προσφορά κρασιού
  6. Κα. Παπαδοπούλου  Άννα : προσφορά υλικού για την διεξαγωγή των παιχνιδιών
  7. Κα. Νικήτογλου Ρένα : δημιουργία πανό και προσφορά διακοσμητικών για τον στολισμό
  8. Κα. Χαλαστή Ζωή : προσφορά διακοσμητικών και στολισμός πλατείας
  9. Κα. Βασιλείου Αρετή : προσφορά της αίθουσας εκδηλώσεων του ξεν/χειου της όπου θα μεταφερόταν το Γλέντι σε περίπτωση βροχής
  10. Κος. Φουντούλης Παναγιώτης : προσφορά πλαστικών ποτηριών, πιάτων και χαρτοπετσετών
  11. Ζαχαροπλαστείο «Το Νούφαρο» : προσφορά γλυκισμάτων
  12. Ταξιδιωτικό Γραφείο «Το Ελύμνιον» : προσφορά χυμών και σοκολατών που μοιράστηκαν στους μικρούς μας φίλους
  13. Κάτοικοι Ροβιών : προσφορά ανιδιοτελούς βοήθειας στον Σύλλογο
  14. Πολιτιστικός Σύλλογος Ροβιών : αγορά αναψυκτικών, συγκέντρωση προσφορών, οργάνωση και διεκπεραίωση της εκδήλωσης
  15. Δήμος Ελυμνίων : προσφορά μουσικής , κατόπιν αιτήσεως του Συλλόγου
 

      Πέραν της μουσικής , που ακριβώς , στα παραπάνω εντοπίζεται την αρωγή του Δήμου Ελυμνίων και τοποθετείται σε ρόλο κομπάρσου  τον Πολιτιστικό Σύλλογο ;

      Το «Λαϊκό Γλέντι» των Ροβιών ήταν μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΩΣ του Πολιτιστικού Συλλόγου Ροβιών.

      Η προσφορά μουσικής από τον Δήμο, κι αυτό κατόπιν αιτήσεως του Συλλόγου,  δεν αποτελεί λόγο ικανό να ιδιοποιείστε και να δράττεστε τις δάφνες μιας εκδήλωσης στην οποία ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ούτε εσείς προσωπικά ούτε ο Δήμος.

      Αντί λοιπόν να κομπάζετε για μια εκδήλωση την οποία επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΑΤΕ και η οποία γνώρισε την επιτυχία, κέντρισε το ενδιαφέρον του κόσμου που συμμετείχε στα δρώμενα, χόρεψε, διασκέδασε μέχρι το βράδυ, θα ήταν προτιμότερο να αναρωτηθείτε  γιατί συνέβη το αντίθετο με τις δικές σας εκδηλώσεις της 1ης Μαρτίου.

      Άξιο το «ΛΥΜΝΙ» , καλός ο κλόουν για τους μικρούς σας φίλους αλλά για τους μεγάλους φίλους τίποτα;

      Και μην μου πείτε ότι για αυτούς φέρατε τις Βραζιλιάνες. Ήμασταν στην Λίμνη με την παρέα μου, και δόξα τω θεώ, από όραση πάμε πολύ καλά. Ήταν επιεικώς απαράδεκτες και προσπαθώντας να μας πείσετε για το αντίθετο απλώς υποτιμάτε την νοημοσύνη μας.

      Μπορεί λοιπόν οι Αθηναίοι φίλοι σας να ενθουσιάστηκαν (ίσως να μην είχαν ξαναδεί Βραζιλιάνες) μπορώ όμως με βεβαιότητα να πω το αντίθετο για την παρέα μου και αρκετούς συνδημότες τους οποίους είδα να φεύγουν απογοητευμένοι και  με τους οποίους συνομίλησα.

       Ίσως αν τα 5 πεφωτισμένα μυαλά, που πασχίζετε για το καλό του τόπου, είχατε σκεφτεί να διαθέσετε την παχυλή αμοιβή των Βραζιλιάνων χορευτριών στους δημότες σας , με σκοπό την δημιουργία γκρουπ και αρμάτων ώστε να γίνει μια στοιχειώδης παρέλαση, να μπορούσατε να μιλάτε για επιτυχία.

      Μάθετε λοιπόν να δέχεστε και την κακή κριτική και την βοήθεια που χρειάζεστε να την ζητάτε, να μην την περιμένετε στο πιάτο. 

      ΧΑΛΑΣΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

  ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΡΟΒΙΩΝ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ