Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

γράμμα στον Ραγκούση (ναι και γώ!)

Κύριε υπουργέ,
εδώ καράβια χάνονται βαρκούλες αρμενίζουν.
Οι ιστορικοί κομματάρχες της περιοχής ξεσηκώθηκαν , όχι γιατί νομίζουν ότι η περιοχή πιθανά να πληγεί από την οικονομική πολιτική της κυβέρνησής σας , αλλά επειδή με τις πρωτοφανείς, κΕνοτόμες,πρωτοποριακές και μελετημένες παρεμβάσεις τους, θέλουν
να διεκδικήσουν σαν έδρα του Δήμου το δικό τους χωριό.Κάποιοι μάλιστα παραιτήθηκαν , έτσι  με την πολιτική σημασία της κίνησής τους, να σας κάνουν να χάσετε κι αυτόν τον λιγοστό αγχωτικό σας ύπνο.
Η ισχύς της γνώμης τους τόσα χρόνια, έπαιζε ρόλο πιθανά σε κανα γλύψιμο διορισμού ή μετάθεσης.Το λύνω-δένω στις τοπικές οργανώσεις είχε λίγο χαλαρώσει από τότε που και οι βουλευτές σας πάψαν να αισθάνοναι σιγά σιγά σαν βολευτές.Μετά μέσα από τις δημαρχίες (ΠΑΣΟΚ δόξα το λαώ, όλες ) άντε και κάποιο στειτζίτη θα υποχρεώναμε με δίμηνα μεροκάματα ή καμιά εργολαβία κατ' ανάθεση να λαδώσει και κανείς το άντερό του.

Ήδη τα χωριά γίναν από τρία χωριά χωριάτες , όπως η Ελλάδα για τους Γερμανούς, οι εκπαιδευτικοί για τους εφοριακούς, οι Επαγγελματίες για τους Δημόσιους υπάλληλους.Μάλιστα μερικοί κατηγορούν τους Κεφαλοχωρίτες για χιτλερική νοοτροπία.Αυτό το διαίρει και βασίλευε πάντα ήταν η ταφόπλακα συζητήσεων που δεν με βόλευαν.Δοκιμάστε το και σεις.

Βγάλατε τώρα και σεις το φιρμάνι για δημοσίευση των παρεδώσε των δήμων στο ίντερνετ και πέρα του ότι λίγοι εδώ γνωρίζουν τη διαφορά ποντικού- ποντικιού χαλάει άλλη μια παραδοσιακή σερμαγιά.
Το όραμα, η ανάπτυξη, το σχέδιο και οι προτάσεις αφορούν καταμερισμό εργασίας  σε νεόδμητες δημαρχίες ή ακόμα και στην καταπάτηση-απαλλοτρίωση του μοναδικού Πνευματικού κέντρου-Κινηματοθεάτρου της Βόρειας Ρηνανίας σαν Δημαρχείο, από τους νικητές της τεχνοκρατικής διαδικασίας σας Κεφαλοχωρίτες.
Η ιστορία της περιοχής είναι μια πικρή και πονεμένη ταινία, μετάβασης από τα σοσιαλιστικά αυτοδιοικούμενα εργοστάσια, στις Αύρες με τα ΜΑΤ και από κει και μετά στις παραθαλάσσιες αύρες με το μάτι.Περάσαμε και από κάτι ναυπηγεία, ντίσνευλαντ, λιθάνθρακες,λιμάνια , νοσοκομεία και τέτοια αλλά αρκούμαστε στην ασφάλεια αγροτικών γιατρών, όσο τους έχουμε και αυτούς, για ασπιρίνες στις εγκυμοσύνες μας.
7 Δήμαρχοι του Καποδίστρια-7 μισθοί -7 συντάξεις θα γίνουν σε λίγο 2 Δήμαρχοι-2 μισθοί και 2 συντάξεις και θα ελαττωθούν και τα τζιπ από 7 σε 2. Και οι δυό μαζί 40000 Βορειορηνανιώτες, σε φαρδύ τόπο, θα κάθονται πλάι στους Δημάρχους Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Πατρών και Βερολίνου και θα λέγονται Δήμαρχοι κι αυτοί όταν σηκώνουν το χέρι τους να διεκδικήσουν κονδύλια από την ΚΕΔΕ (το κ  κόπηκε..)Δεν είναι λίγο αλλά άλλο για πρασινοφρουρός, να κουμαντάρεις από το καφενείο και το ουζερί  και άλλο το πήγενέλα σε χωριά που δεν σε έχουν ακουστά.
Με αυτές τις πολιτικές των πολιτικών αρχιερέων και των Νεστόρων της τοπικής αυτοδιοίκησης της ΒορειοΝότιας Ρηνανίας θέλω και γω να συνεισφέρω με τη γνώμη μου για το όνομα της περιοχής:
ΤΖΟΥΛΙΑ!
Η διεκδίκηση μπορεί να γίνει και με ροζ μπαλόνια, γιατί υπάρχουν ήδη οι υποδομές.

Επειδή συνεχίζοντας κινδυνεύω να χάσω τη σοβαρότητά μου , τον ειρμό μου και το στόχο μου καταλήγω στο εξής:

Όλη αυτή η αλληλογραφία πιστεύω να λειτουργήσει σαν το πιο πειστικό επιχείρημα για να γίνει μόνο ένας Δήμος στη Βόρεια Ρηνανία.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Π.Β.
(τα στοιχεία στη διάθεση μου)

ΥΓ.:Λέω Ρηνανία και το εννοώ! Μη μου πιάσετε τώρα κουβέντα ότι άλλα γράφω, άλλα λέω, άλλα κάνω.Το γράμμα εξ άλλου αφορά μόνο τον υπουργό και οι υπόλοιποι είσαστε λαθραναγνώστες. 
ΥΓ2:Το καλό με τις επιστολές μέσω ίντερνετ είναι ότι δεν χρησιμεύουν για χαρτί υγείας, σε καιρό κρίσης.





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ