Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ-ΛΙΜΝΗΣ- ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ ΚΑΙ ΚΗΡΟΝΗΛΕΩΣ ...........ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ

Μετά  από έναν μήνα Καλλικράτειων αντιπαραθέσεων , και  τώρα που έχει κάπως κατασταλάξει το θέμα , νομίζω ότι μπορούμε να δούμε  κάπως πιο ψύχραιμα τα γεγονότα.
       Κατ αρχήν είχαμε το αρχικό προσχέδιο  με  έδρα Λίμνη  και ονομασία Λίμνη. Σε αυτό  το σχέδιο υπήρξαν έντονες αντιδράσεις από το Μαντούδι  (και την Αγία Άννα) . 
    Μας κατηγόρησαν-σχεδόν μας χλεύασαν-  για  προγονολατρεία και για ανυπαρξία υποδομών  και  μάλιστα κάποιοι είπαν ότι ο νέος  δήμος απλά διαφημίζει την  Λίμνη.
      Ε ναι λοιπόν κύριοι , είμαστε περήφανοι για την παράδοση  και την Ιστορία μας , και δεν είμαστε περήφανοι μόνο   για το παρελθόν μας αλλά και για το ότι την παράδοση μας και την κουλτούρα μας την διατηρήσαμε έως σήμερα . Ελάτε λοιπόν στην πόλη μας και θα δείτε  την παραδοσιακή αρχιτεκτονική και καλαισθησία των παππούδων μας καλοδιατηρημένη και ολοζώντανη. 
    Πόσοι  άλλοι  οικισμοί έχουν σεβαστεί έτσι την παράδοση τους ? (όποια και αν ήταν αυτή , ναυτική ,  αγροτική, κτηνοτροφική)
    Νομίζετε ότι  θα μας ήταν δύσκολο να σηκώσουμε τετραώροφα τετράγωνα κουτιά . Δεν φταίμε εμείς  για το ότι διαλύσατε την παραδοσιακή αρχιτεκτονική των οικισμών σας χτίζοντας ο καθένας ότι θέλει και όπως θέλει.
Και σταματάω στην αρχιτεκτονική γιατί εάν πιάσουμε και στα υπόλοιπα θα φάμε μέρες εδώ.
    Πάμε  τώρα στο κεχρί. 
Η μόνη  δυνατότητα ανάπτυξης  της  περιοχής  είναι ο τουρισμός (εκτός εάν προτιμάτε να γίνετε θερμαστές στην ΤΕΡΝΑ)
  Η επιλογή  λοιπόν της έδρας  ενός δήμου που βλέπει σαν μονόδρομο   την τουριστική του ανάπτυξη γίνετε με βασικό κριτήριο  την προώθηση  του <<ισχυρού χαρτιού >> της  περιοχής. Για  παράδειγμα σε όλες τις  Κυκλάδες  πρωτεύουσες  γίνονται οι γραφικοί οικισμοί με τα στενά δρομάκια και όχι  τα καμπίσια χωριά στην ενδοχώρα .Τα οποία όμως ζουν <<πουλώντας >> έξυπνα την βιτρίνα τους .

 Βαλτέ  δέκα  τουρίστες  μπροστά από το σύγχρονο Δημαρχείο  του  Μαντουδιου  και άλλους δέκα μπροστά από το <<μικρό >> της  Λίμνης  να δούμε  πιο θα φωτογραφήσουν?

Για να αναπτυχθεί  τουριστικά μια περιοχή χρειάζεται :
Φυσικό  κάλλος
 παράδοση  (πχ  Σπέτσες, Ύδρα) 
ιδιαίτερη κουλτούρα (πχ  Κρήτη ) και
 υποδομές.
      Επίσης εάν προσέξετε, κάθε τουριστική περιοχή  διαθέτει την βιτρίνα της  την  οποία και προβάλει σε κάθε ευκαιρία
        Παράλληλα με  την  βιτρίνα  προβάλλονται και οι υπόλοιπες περιοχές . Πολλές φορές μάλιστα το μεγαλύτερο  οικονομικό όφελος  το  έχουν  οι περιφερικές  περιοχές  όπου αναπτύσσατε και ο κύριος όγκος των υποδομών, και  όχι η βιτρίνα (λόγο  χωροταξικών προβλημάτων  ,όπως στην περίπτωση της Λίμνης).
         Στο  νέο δήμο λοιπόν βιτρίνα είναι η Λίμνη  και αυτό δεν νομίζω να αμφισβητείται  από κανένα .
       Όσον αφορά το όνομα τώρα:   Αυτό που χρειάζεται  η περιοχή  είναι στην ουσία ένα brand  name, ένα όνομα ηχηρό και  με βαρύτητα  . Το Μαντουδιού  Λίμνης  Αγίας Άννας  είναι νομίζω εκτός συναγωνισμού
Το  Κηρονηλέως  είναι  μια συνένωση  λέξεων που για τον εκτός περιοχής δεν σημαίνει τίποτα  . Φανταστείτε  την Σαντορίνη  να λεγόταν  Ημεροβηγλοφυροπερισσα.
Τι θα λέμε δηλ
<<Αποδράστε  το Σ/Κ  στο Μαντούδι-Λίμνη-Αγία Άννα>>  ή
<<Η ζήσε το όνειρο σου στον Κηρονηλέα και τα τσιφλικοχώρια του>>
Το  Κήρινθος  ή το Αιγεών (με παράλληλη προβολή της αρχαίας Ιστορίας τους )   ακούγετε καλύτερα
      Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι  και είναι ανήθικο  πατώντας πάνω στην περηφάνια και στον τοπικισμό κάποιων να παίζετε τα δικιά σας πολιτικά παιχνίδια.
     Έχετε την (τελευταία μάλλον)  ευκαιρία να οδηγήσετε την περιοχή σε μια προοπτική ανάπτυξης , φροντίστε να την κλωτσήσετε όπως και τις προηγούμενες.

Ο ΛΑΘΡΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ