Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιάννης Στεργίου :ανεύθυνη, απαράδεκτη, παθητική συμπεριφορά και πρακτική του κ. Μάρκου



Συνδημότισσες & συνδημότες

Στις 28/04/2010 το Υπουργείο Εσωτερικών, έδωσε στη δημοσιότητα το προσχέδιο νόμου για τη Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης «Πρόγραμμα Καλλικράτης». Σύμφωνα λοιπόν με αυτό συστάθηκε ο Δήμος Λίμνης με έδρα την Λίμνη, αποτελούμενος από τους Δήμους α) Νηλέως, β)Ελυμνίων και γ) Κηρέως οι οποίοι καταργούνται.

Αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση του προσχεδίου ο Δήμαρχος Κηρέως εκδίδει μια ανακοίνωση άκρως απαξιωτική και προσβλητική για το Δήμο Ελυμνίων και τους δημότες του, θέτοντας θέμα αμφισβήτησης της ονομασίας αλλά και της έδρας του νέου Δήμου.

Απορίας άξιο είναι γιατί τέθηκε θέμα έδρας, εφόσον αυτό ήταν ξεκάθαρο, αφού υπήρχαν αποφάσεις - εισηγήσεις τόσο του Ινστιτούτου Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ι.Τ.Α), όσο και των θεσμοθετημένων οργάνων της τοπικής αυτοδιοίκησης, τις οποίες το Υπουργείο Εσωτερικών υιοθέτησε.

Ο αγώνας της κομματικής επικράτησης και επιρροής ξεκινά.

Η εφαρμογή του σχεδίου ράβε ξήλωνε μπαίνει σε εφαρμογή.

Τρείς ονομασίες έχει αλλάξει ο υπό συνένωση Δήμος από την κατάθεση του νομοσχεδίου και μέχρι την ψήφιση του βλέπουμε τι αλλαγές θα επέλθουν, αφού όλα είναι ανοιχτά….

Και όλα αυτά γίνονται με την απουσία των άμεσα ενδιαφερομένων που είναι οι δημότες των συνενούμενων Δήμων.

Πρέπει να γίνει σαφές, πως τέτοιες κινήσεις και πρακτικές οδηγούν σε αδιέξοδα και διχάζουν την τοπική κοινωνία, τα μέλη της οποίας θα χρειαστεί αύριο να στρατευτούν και από κοινού να δώσουν τη μάχη για την επίλυση των προβλημάτων και να οδηγήσουν σε πορεία ανάπτυξης την περιοχή.

Για ποια νέα αρχιτεκτονική στην αυτοδιοίκηση άραγε μιλάμε; Όταν ορισμένοι απ’ τους «εκφραστές» της χρησιμοποιούν αρχιτεκτονικές μεθόδους του παρελθόντος που στοχεύουν αποκλειστικά και μόνο στην ικανοποίηση των προσωπικών τους φιλοδοξιών αδιαφορώντας για την τύχη και το μέλλον των τοπικών κοινωνιών.

Μπροστά σ’ όλα αυτά τα γεγονότα και τις εξελίξεις ο Δήμαρχος Ελυμνίων κ. Μάρκου, γνωρίζοντας το μέγεθος των ευθυνών του, παραμένει ένας απλός, αμέτοχος και αδιάφορος θεατής.

Βλέποντας αυτή την αδιάφορη και παθητική στάση του κ. Μάρκου, ως μέλη της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου καταθέσαμε στις 16/05/2010 αίτημα έκτακτης σύγκλησης του Δ.Σ. με συμμετοχή φορέων και πολιτών, προκειμένου να κατατεθούν απόψεις και να ληφθούν αποφάσεις.

Δυστυχώς ο κ. Μάρκου με έλλειψη υπευθυνότητας αξιολόγησε ως αβάσιμο και ανεπίκαιρο το αίτημά μας και το απέρριψε. Σημειωτέον δεν το συμπεριέλαβε καν ως θέμα συζήτησης στην υπ΄αριθ. πρωτ. 1815/17-05-2010 πρόσκληση τακτικής συνεδρίασης του Δ.Σ. που θα γίνει την Τρίτη 25 Μαΐου 2010.

Μετά από όλα αυτά είμαι υποχρεωμένος να καταγγείλω αυτή την ανεύθυνη, απαράδεκτη, παθητική συμπεριφορά και πρακτική του κ. Μάρκου ο οποίος για άλλη μια φορά αποδείχτηκε κατώτερος των περιστάσεων. Επίσης να είναι βέβαιος ότι αυτή η αδράνεια και αδιαφορία του θα καταγραφεί ως ένα αρνητικό γεγονός στην πλούσια και γεμάτη αγώνες ιστορία αυτού του τόπου

Συνδημότισσες & συνδημότες, μετά απ’ όλα αυτά που έχουν διαδραματιστεί μέχρι σήμερα – άλλα και για αυτά που πρόκειται να ακολουθήσουν - καλούμαστε όλοι και όλες, με αίσθημα ευθύνης, παραμερίζοντας τις όποιες μικρό πολιτικές και κομματικές σκοπιμότητες, να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας.

Καλούμαστε επίσης, όλοι και όλες να καταδικάσουμε και να αποτρέψουμε τις επίμονες προσπάθειες διχασμού που καλλιεργούνται από ορισμένους, οι οποίοι δυστυχώς προτάσσουν τα προσωπικά τους πολιτικά συμφέροντα πάνω από τα συμφέροντα του τόπου και των πολιτών.

Τα χρόνια και μεγάλα προβλήματα της ευρύτερης περιοχής μας για να αντιμετωπιστούν, χρειάζονται ένα ενιαίο, αγωνιστικό και συμπαγή μέτωπο όλων των δημοτών του αυριανού Δήμου.


Γιάννης Στεργίου

Δημοτικός Σύμβουλος

Δήμου Ελυμνίων

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ