Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Να ονομαστεί ο Νέος Δήμος: ΔΗΜΟΣ ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΚΚΟΥ

Οι ίδιοι άνθρωποι που έως χτες μιλούσαν για την αναγκαιότητα του
Καλλικράτη ή για το μάταιο της αντίθετης άποψης. Οι ίδιοι ακριβώς
άνθρωποι, ξάφνου βγαίνουν στα κεραμίδια και μιλούν για το όνομα του
Δήμου.
Δηλαδή τι; Για να καταλάβω. Εξαντλήσαμε τη κουβέντα για το
περιεχόμενο
και τη μορφή των Δήμων και τώρα έχουμε τη πολυτέλεια να
κουβεντιάζουμε πως θα πούμε το παιδί; Το ότι το παιδί είναι
αποτέλεσμα τερατογένεσης και αντιμετωπίζει βασικά προβλήματα επιβίωσης
δεν είναι θέμα;
Επειδή το πολιτικό προσωπικό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στάθηκε
απέναντι στις αναγκαστικές συνενώσεις όχι με αυτοδιοικητικούς όρους
αλλά με το βλέμμα στραμμένο στο δικό του πολιτικό μέλλον, έφερε αυτόν
το παραλογισμό.
Κι έτσι ο Δήμος ονομάστηκε στην αρχή Λίμνης έπειτα Μαντουδίου-
Λίμνης και αργότερα Μαντουδίου- Λίμνης Αγίας Άννας -Κηρίνθου- Ροβιών
-Κούλουρου- Σπαθαρίου -Σκεπαστής- Μετοχίου- Προκοπίου- Κερασιάς -
Αμελάντων- Κουρκουλών και πάει λέγοντας, ανάλογα αν διαθέτουμε την
απαραίτητη πολιτική πίεση.
Ότι θα φτιάξουμε έναν Δήμο που θα του πασάρουν αρμοδιότητες και την
φορολογική δυνατότητα να μας αλλάξει τα φώτα, μάλλον διαφεύγει της
προσοχής μας.
Ότι όλο αυτό γίνεται σε μια εποχή που το κράτος βρίσκεται υπό τη
κατοχή του ΔΝΤ και οι λιγοστοί πόροι που έρχονταν από τη κεντρική
εξουσία θα σταματήσουν, δε πέρασε από τη σκέψη μας.
Το ότι βρισκόμαστε υπό τη σκέπη ενός Δήμου χωρίς να μας ρωτήσουν,
μάλλον είναι μονόδρομος.
Όλα αυτά βέβαια είναι ζητήματα προφανώς ήσσονος σημασίας και δεν
αξίζουν ούτε στο ελάχιστο μια κουβέντα. Σημασία έχει το ό-νο-μα...
Ότι εν μέσω υπο-ανάπτυξης καλούμαστε να ενώσουμε τις φτώχειες μας.
Και αυτό μας το παρουσιάζουν ως φυγή στο μέλλον.
Ότι μας τσιγαρίζουν τον εγκέφαλο (μέχρι σημείου καψίματος) ότι θα
γίνουμε ισχυροί και μάγκες και δεν το θεωρούμε κοροϊδία μπροστά στα
μούτρα μας, ίσως είναι ένα ζήτημα που δεν μας αφορά.
Τρεις φτωχοί και μίζεροι δεν κάνουν έναν πλούσιο και ισχυρό. Το πολύ
- πολύ να κάνουν μια προϋπόθεση για πτωχοκομείο.
Κάτι βρωμάει εδώ γύρω και μάλλον είναι το πτώμα μιας από καιρό
πεθαμένης και άταφης κοινωνίας.
Για τα ουσιαστικά ρε πατριώτες ποιος θα ενδιαφερθεί;
Αντώνης Σκούρας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ