Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βαγγέλης Αποστόλου:ΠΑΠΑΔΕΣ-ΑΓΔΙΝΕΣ : Ο στοιχειωμένος δρόμος


Είναι γνωστό το πρόβλημα του οδικού δικτύου της Εύβοιας και ιδιαίτερα της Βόρειας Εύβοιας , που εξακολουθεί να πορεύεται με την άθλια χάραξη του 1935. Όπως επίσης είναι γνωστό ότι τα τελευταία 25 χρόνια η μόνη παρέμβαση που έχει γίνει είναι η έναρξη κατασκευής του δρόμου Παπάδες – Αγδίνες .
Πρόκειται για ένα δρόμο μόλις 6 χιλιομέτρων που
α) εξυπηρετεί την επικοινωνία μεταξύ δύο όμορων χωριών,

β) συνδέει το Δασικό Χωριό των Παπάδων με το      κεντρικό οδικό δίκτυο και
γ) συντομεύει κατά 20 χιλιόμετρα περίπου τη διαδρομή Στροφυλιάς – Ιστιαίας
Η κατασκευή του, όπως διαπίστωσα και σε προχθεσινή επίσκεψή μου έχει καταντήσει γιοφύρι της Άρτας. Είναι χαρακτηριστικό ότι: ενώ βρισκόταν ένα βήμα πριν τη τοποθέτηση του ασφαλτοτάπητα, μετά την εγκατάλειψή του και τις πρόσφατες βροχές έγινε άβατος κι αν δεν υπάρξει άμεση έναρξη των εργασιών θα καταστραφεί ολοκληρωτικά το Χειμώνα .
Οι κάτοικοι της περιοχής που θα κάνουν χρήση του συγκεκριμένου έργου  και γενικότερα οι πολίτες της Εύβοιας αυτό που τους ενδιαφέρει, όταν εκτελούνται τέτοια έργα, είναι να ολοκληρώνονται έγκαιρα και σωστά για να τους εξυπηρετούν αλλά και να μη διπλοπληρώνονται.
Το σίγουρο είναι ότι αν η Διοίκηση, είτε Κεντρική είναι, είτε Περιφερειακή δε μπορεί να εκτελέσει ένα τόσο μικρό έργο στους προβλεπόμενους χρόνους και προϋπολογισμούς ανάθεσης τότε της πρέπει ακόμη ένα πιστοποιητικό, ανικανότητας και αδιαφορίας τουλάχιστον.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν