Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΕΒΓΑΛΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ


Τελευταία γίνομαι δέκτης έντονων παραπόνων από συμπολίτες μου για την πεζοδρόμηση δρόμου εφαπτόμενου της πλατείας Ιστιαίας, ένα έργο το οποίο έχει δημιουργήσει ιδιαίτερη αναστάτωση, καθόσον έκλεισε ένας δρόμος, χωρίς να ανοίξει κάποιος άλλος και το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης επιδεινώθηκε αισθητά. Είναι απορίας άξιο πώς από ολόκληρη συγκοινωνιακή μελέτη γίνεται μόνο το τμήμα, το οποίο σήμερα κατασκευάζεται! Σημειωτέον ότι την προαναφερθείσα μελέτη εγώ σαν δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Ιστιαίας δεν την έχω πάρει ολόκληρη στα χέρια μου, παρά μόνο αυτό το συγκεκριμένο τμήμα, διότι κατά το μελετητή το υπόλοιπο τμήμα αυτής βρίσκεται στην Τ.Υ.Δ.Κ για θεώρηση. Κατά την εκπόνηση του σχεδίου πόλεως το 1988 ο συγκεκριμένος δρόμος  ορίζεται ως πεζόδρομος, όμως μέχρι σήμερα καμία δημοτική αρχή δεν είχε προχωρήσει στην κατασκευή του. Μάλιστα επί της τελευταίας τετραετίας ΝΤΑΛΙΑΝΗ, όταν είχε αναλάβει Δήμαρχος ο τωρινός Δημοτικός σύμβουλος Κος ΟΛΥΜΠΙΟΥ έγινε ανάπλαση του Ιστορικού κέντρου της πόλης της Ιστιαίας, φτιάχτηκαν πλατείες, έγιναν πεζοδρόμια, όμως δεν έγινε τότε η εφαρμογή του σχεδίου πόλεως για αυτό το κομμάτι. Γιατί άραγε; Έρχεται λοιπόν μετά από 20 ολόκληρα χρόνια ο τωρινός Δήμαρχος να το πράξει, με το χειρότερο τρόπο, γιατί έκλεισε αυτό το δρόμο και για εξυπηρέτηση των οχημάτων θα γίνει μελλοντικά διπλής κατευθύνσεως η οδός Λιχαδιώτου στον Κάτω Πλάτανο Ιστιαίας. Δρόμος, ο οποίος τώρα είναι μονόδρομος και με το ζόρι θα περνάνε κινούμενα αντίθετα δύο αυτοκίνητα . Δύο(2) συμβούλια έχουν γίνει μέχρι τώρα στο Δήμο Ιστιαίας για το συγκεκριμένο θέμα, το οποίο και καταψήφισα βέβαια. Ένα την 6/10/2008 και το άλλο την 10/12/2008. Είμαι της άποψης ότι για την δημιουργία οποιουδήποτε έργου, απαιτείται η ευρύτερη κοινωνική συναίνεση, καθόσον έργα πνοής είναι το έργα που δίνουν καίριες λύσεις στα προβλήματα ενός τόπου, τα ολοκληρωμένα δηλαδή έργα και από αυτά πάσχει ιδιαίτερα ο τόπος μας. Αναμφισβήτητο γεγονός είναι ότι στα 2½  χρόνια που πορευόμαστε ως τόπος με την υπάρχουσα Δημοτική αρχή έχουμε περιέλθει σε ύφεση και ο χρόνος κυλά εις βάρος όλων, χωρίς να έχουν λυθεί ουσιώδη προβλήματα της καθημερινότητας μας. Οι δρόμοι της πόλης είναι γεμάτοι λακκούβες. Ο Ξηριάς έχει γίνει ανεξέλεγκτη χωματερή. Οι παιδικές χαρές του Δήμου είναι διαλυμένες και επικίνδυνες για χρήση.. Το περίφημο δημαρχιακό μέγαρο είναι έτοιμο και… ακόμα παραδίδεται. Το γήπεδο Ιστιαίας με χλοοτάπητα το ίδιο. Τα χρήματα από το σχέδιο πόλεως χάθηκαν εδώ και χρόνια και όσα περίσσεψαν δεν επαρκούν για να φτιαχτούν οι δρόμοι. Για το λόγο αυτό σήμερα εν έτη 2009  υπάρχουν ακόμα χωματόδρομοι μέσα στην πόλη και οι κάτοικοι ταλαιπωρούνται. Δεν ξέρουμε ακόμα αν έχουν μπει χλωριοτές για το νερό που πίνουμε και αν η ποιότητα του ελέγχεται επαρκώς. Παρόλα αυτά όμως η Δημοτική αρχή έχει τελευταία προβεί, με απόφαση που πάρθηκε κατά πλειοψηφία, την οποία εγώ καταψήφισα, στην αύξηση των Δημοτικών τελών! Η κατάσταση στον τόπο μας είναι τραγική και κατ’ εμέ μη αναστρέψιμη. Καλές οι προθέσεις, αλλά οι πράξεις είναι αυτές που καθορίζουν το μέλλον και το μέλλον του τόπου μας με την τακτική που ακολουθεί μέχρι σήμερα η πλειοψηφία της Δημοτικής αρχής ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΟΜΗΝΥΕΤΑΙ ΔΥΣΟΙΩΝΟ. 

ΝΙΚΟΛΑΟΣ.Σ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΙΣΤΙΑΙΑΣ

ΜΕΛΟΣ Δ.Σ Ε.Α.Υ.Ν.ΕΥΒΟΙΑΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ Π.Ο.ΑΣ.Υ

Γ΄ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο.Π.Σ.ΕΥΒΟΙΑΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν