Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απαράδεκτος, απαρχαιωμένος και επικίνδυνος ο κεντρικός οδικός άξονας

Το πρόβλημα του οδικού δικτύου της Εύβοιας είναι γνωστό.
Απαράδεκτος, απαρχαιωμένος και επικίνδυνος ο κεντρικός οδικός άξονας
που συνδέει το νομό από την Ιστιαία μέχρι την Κάρυστο, αλλά σε τραγική
κατάσταση είναι και οι επαρχιακοί δρόμοι. Σε ορισμένα μάλιστα σημεία
κατά καιρούς εμφανίζεται το φαινόμενο των κατολισθήσεων-καταπτώσεων
(Λ.Αιδηψού, Δερβένι, Πλατάνα, κ.λ.π.)

Το ζήτημα δεν είναι μόνο ότι δεν προχωρά η κατασκευή του νέου
σύγχρονου οδικού άξονα αλλά και το ότι δεν γίνεται συντήρηση στο
υπάρχον οδικό δίκτυο με συνέπεια να κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές.
Ήδη εξ αιτίας αυτής της κατάστασης καταγράφονται πολλά τροχαία
δυστυχήματα και ανθρώπινα θύματα.
Οι κάτοικοι της Εύβοιας έχουν χορτάσει από υποκριτικές υποσχέσεις και
κορώνες ακόμα και <<πρωτοβουλίες>> από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ.,
υπουργούς, νομάρχες και βουλευτές του νομού.
Δεν μπορούν να αρνηθούν ή να κρύψουν την κατάσταση, αλλά κρύβουν τις
ευθύνες που έχουν οι ίδιοι και οι πολιτικές που υπηρέτησαν και
υπηρετούν όλα αυτά τα χρόνια.
Δικαιολογίες ότι φταίνε οι <<προηγούμενοι>>, ότι είναι ριγμένος ο νομός
σε σχέση με άλλους γιατί κάποιοι τον <<παραμέλησαν>>, ότι φταίει το
έδαφος ή το ανάγλυφο του νομού και άρα είναι ακριβό έργο, που
ακούγονται κατά καιρούς απλά επιβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει η πρόθεση
να λυθεί το ζήτημα όσο δεν εκδηλώνει το ενδιαφέρον του το μεγάλο
κεφάλαιο για ένα τέτοιο έργο.
Οι επιλογές του κεφαλαίου για δρόμους που εξυπηρετούν τις νέες αγορές
και φυσικά την μεταφορά προϊόντων υλοποιήθηκαν αμέσως (π.χ. Εγνατία
οδός).
Οι σύγχρονοι και ασφαλείς δρόμοι που καλύπτουν τις σύγχρονες λαϊκές
ανάγκες και το λαό αυτής της χώρας δεν είναι προτεραιότητα των
κυβερνήσεων. Ούτε τα κονδύλια του ΕΣΠΑ, που διατίθενται από την
Ε.Ε.(χρήματα που ανήκουν στον ελληνικό λαό) και κατευθύνονται στο να
εξυπηρετούν τα μεγάλα συμφέροντα, προορίζονται για να καλύψουν τις
πραγματικές ανάγκες κάθε περιοχής.
Γι' αυτό συνεχίζει η Εύβοια να διαθέτει ένα απαρχαιωμένο και
επικίνδυνο οδικό δίκτυο.
Ζητάμε να πάρετε θέση: Τι ενέργειες θα κάνετε για να προχωρήσει άμεσα
η μελέτη και η κατασκευή σύγχρονου, ασφαλούς οδικού δικτύου στην
Εύβοια -έργο δημόσιο, από τον κρατικό προϋπολογισμό- που η κατασκευή
και η χρήση του δεν θα επιβαρύνει το λαό.
Χρονας Τάσος Ντούρου Σοφία Γκικόπουλος Γιώργος.
Κοινοποίηση : κ.Κλέαρχο Περγαντά. Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ