Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Ν. ΕΥΒΟΙΑΣ



Στο τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο ήρθε ως θέμα της ημερήσιας διάταξης ο ορισμός Εκτελεστικής
Επιτροπής στον Οργανισμό Πολεοδομικού Σχεδιασμού Ν. Εύβοιας.
Με απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Εύβοιας το 2006- την οποία εμείς καταψηφίσαμε-
συστήθηκε ο «Οργανισμός Εφαρμογής Πολεοδομικού Σχεδιασμού Νομού Εύβοιας». Σύμφωνα με το
νόμο σύστασης του Οργανισμού, δηλαδή του 2508/1997, άρθρο 6, ο Οργανισμός έχει
σκοπό την
παρακολούθηση της εφαρμογής των ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ και ΖΟΕ του νομού.
Στη σύσταση όμως και λειτουργία του Οργανισμού της Εύβοιας αλλά και στις δραστηριότητές του
αναφέρονται:
• παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών,
• επίβλεψη μελετών
• έγκριση ΓΠΣ , όπως φαίνεται σε προσκλήσεις συνεδρίασης της επιτροπής .
Ακόμα, σύμφωνα πάντα με έγγραφα του ίδιου του Οργανισμού που ήταν σε γνώση της Ν.Α.
Εύβοιας:
• προέβαινε σε διορθώσεις-συμπληρώσεις ΓΠΣ,
• κίνηση διαδικασίας έγκρισης και αναθεώρησης ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ, ΖΟΕ και γνωμοδότηση
των μελετών αντί του Περιφερειακού Συμβουλίου Χωροταξίας, Οικισμού και
Περιβάλλοντος κ.λ.π.
• Έδινε απαντήσεις σε ιδιώτες για χρήσεις γης και μια σειρά δραστηριότητες-
αρμοδιότητες που δεν αναφέρονται στο σχετικό νόμο.

ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΜΕ όταν έγινε η σύσταση και καταψηφίσαμε τον Οργανισμό

α) Γιατί και τυπικά είναι παράνομη η λειτουργία του. Αρμοδιότητες στον Οργανισμό
όπως ορίζει και ο νόμος (2508/1997) θα έδινε προεδρικό διάταγμα το οποίο δεν
έχει εκδοθεί μέχρι σήμερα. Άρα δεν μπορεί να λειτουργεί ανάλογα με την κρίση
του καθενός β) δεν μπορεί, επισημαίναμε, το λεγόμενο δημόσιο συμφέρον να το
διασφαλίζουν οι συμμετέχοντες εκπρόσωποι ιδιωτικών κατασκευαστικών και άλλων
εταιριών. Ο Οργανισμός αυτός συνδέθηκε άμεσα με τον προσανατολισμό της πρώην
Ν. Α Εύβοιας να λειτουργήσει ως Real estate . Είναι δε χαρακτηριστικό το γεγονός
ότι τα πρόσωπα που απάρτιζαν τότε την Εκτελεστική Επιτροπή στον Οργανισμό
Εφαρμογής Πολεοδομικού Σχεδιασμού ήταν στην πλειοψηφία τους τα ίδια με αυτά που
αποτελούσαν το Δ.Σ. της Εταιρείας που διαχειριζόταν την ακίνητη περιουσία της Ν.Α.
Εύβοιας.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ και ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ και σήμερα

Α) Γιατί οι αρμοδιότητές του δεν έχουν οριστεί με κανένα προεδρικό διάταγμα. Έτσι
ο καθένας επικαλείται τον Οργανισμό για να νομιμοποιήσει οτιδήποτε.
Β) Το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας που έβαλε μπροστά η κυβέρνηση του
μαύρου μετώπου ανοίγει την όρεξη όχι μόνο της πλουτοκρατίας αλλά και άλλων
διαχειριστών υπαλλήλων τους. Γίνεται μια συγκεκριμένη προετοιμασία για να
ασχοληθούν ορισμένοι δραστήρια με τις χρήσεις και την αγοραπωλησία γης. Από την
μια κλείνουν τον ΟΕΚ την Εργατική Εστία και από την άλλη θα στήνεται το «νόμιμο
πάρτι» της εκποίησης και της δήθεν διαχείρισης – αξιοποίησης της δημόσιας
περιουσίας.

Ο λαός της Εύβοιας πρέπει να βγάλει τα συμπεράσματά του. Η φτώχεια και η ανέχεια
δεν έχει να κάνει με όλους γενικά και αόριστα. Η πλουτοκρατία και μέσα στην κρίση
ετοιμάζει τα κέρδη της για αύριο.
Ας μην τους το επιτρέψουμε …
Μπορούμε να τους σταματήσουμε ….

ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

ΧΡΟΝΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

ΝΤΟΥΡΟΥ ΣΟΦΙΑ (ΙΩΑΝΝΑ)

ΓΚΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ