Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λαϊκή Συσπείρωση:νέα επιβάρυνση των λαϊκών στρωμάτων


Δήλωση του Στάθη Λιαγκάκη, επικεφαλή του συνδυασμού
της «Λαϊκής Συσπείρωσης», δημοτικού συμβούλου Δήμου
Μαντουδίου- Λίμνης- Αγ. Άννας για το θέμα:
«Οι συνέπειες του εφαρμοστικού νόμου στην Τοπική Διοίκηση»

«Το νέο μνημόνιο της συγκυβέρνησης του «μαύρου μετώπου» ΠΑΣΟΚ
- ΝΔ με την τρόικα, όπως και το προηγούμενο του ΠΑΣΟΚ, προστατεύει
τα κέρδη των μονοπωλίων μέσα και έξω από την Ελλάδα. Χρησιμοποιείται
ως όργανο νέας επίθεσης στο εργατικό και λαϊκό εισόδημα και ταυτόχρονα

ως μέσο εκβιασμού της εργατικής τάξης. Επιδιώκει με την τρομοκρατία και
το δίλημμα «ευρώ ή δραχμή» να υποτάξει τους εργαζόμενους, ώστε να
αποδεχθούν: Τη νέα απόλυτη μείωση μισθών και συντάξεων, την επιβολή
αλλεπάλληλων νέων φόρων και αύξηση των παλιών. Την κατάργηση των
συλλογικών συμβάσεων. Το μοίρασμα της φτώχειας και της ανεργίας με
περιορισμό ημερήσιας και εβδομαδιαίας εργασίας. Την προοπτική στάσης
πληρωμών μισθών και συντάξεων από το Κράτος, τα ασφαλιστικά ταμεία
και τους καπιταλιστές. Τις νέες περικοπές στις ήδη περιορισμένες κρατικές
δαπάνες για την Υγεία, την Παιδεία, την Πρόνοια κ.λπ.
Στη νέα μείωση πόρων προς την Τοπική Διοίκηση που σημαίνει
νέα επιβάρυνση των λαϊκών στρωμάτων και μεγαλύτερες ελλείψεις σε έργα
και κοινωνικές υπηρεσίες, το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ δεν ζητά να μην υπάρχουν
περικοπές (αφού αυτές τις θεωρεί δεδομένες!) αλλά ζητά η μείωση των
αναπτυξιακών πόρων (ΣΑΤΑ) «να γίνει με ισόρροπο επιμερισμό μεταξύ του
πρώτου και του δεύτερου βαθμού Αυτοδιοίκησης», δηλαδή να επιβαρυνθεί και
η περιφερειακή διοίκηση (!).
Π.χ. από τη μείωση της ΣΑΤΑ προς τους Δήμους που είναι 140 εκατ.
ευρώ ζητά στη Β/βάθμια Τοπική Διοίκηση να υπάρχουν μειώσεις της τάξης
των 50 εκατ. ευρώ (!), ώστε η μείωση της ΣΑΤΑ να είναι στα 90 εκατ. ευρώ
(!!!).
Όσον αφορά για την πρόσκληση της ΚΕΔΕ να επισκεφτούν την Αθήνα
οι Ιταλοί Δήμαρχοι που ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να προσφέρουν το
μισθό τους στην Ελλάδα για να την βοηθήσουν να αντιμετωπίσει «τάχα»
την κρίση, εντάσσεται σε επικοινωνιακό μπαράζ αποπροσανατολισμού και
εμπαιγμού του λαού που συνθλίβεται στις μυλόπετρες του ευρωενωσιακού
ονείρου και των αλλεπάλληλων μνημονίων, για να στηρίξουν την κερδοφορία
των μονοπωλιακών ομίλων και να κάνουν πάμφθηνη την εργατική δύναμη.
Επιδιώκουν να ταυτίσει στη συνείδησή του ο λαός ότι η αιτία της
καπιταλιστικής κρίσης βρίσκεται στους μισθούς, στις σπατάλες και την
κακοδιαχείριση, αφήνοντας στο απυρόβλητο τα μονοπώλια και την εξουσία
τους, που ξεζουμίζουν τα λαϊκά στρώματα και κλέβουν τους καρπούς του
μόχθου τους.
Από αυτή την άποψη το ΔΣ της ΚΕΔΕ με βάση τους δοσμένους
συσχετισμούς βρίσκεται σε διατεταγμένη αποστολή. Να προωθήσει με «νύχια
και με δόντια» την περιβόητη «κοινωνική συνοχή». Δηλαδή προσπαθεί
να πείσει το λαό να παραιτηθεί από τα δικαιώματά του, να υποκλιθεί στην
εξουσία των καπιταλιστών και να υιοθετήσει ως αναγκαία επιλογή το μοίρασμα
της φτώχιας και της μιζέριας για «να σωθεί τάχα» η χώρα. Δηλαδή για να
σωθούν τα μονοπώλια με νέα προνόμια και κίνητρα για την ενίσχυση της
ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας.
Επομένως οι μισθωτοί, οι αυτοαπασχολούμενοι, οι φτωχοί μικρομεσαίοι
αγρότες, οι συνταξιούχοι πρέπει να βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Να
συνειδητοποιήσουν τη δύναμή τους και να την επιβάλλουν. Να ανατρέψουν
αυτήν την πολιτική, αυτήν την εξουσία συνολικά, να οργανώσουν την πάλη
τους και να απαιτήσουν μέτρα που ανακουφίζουν τη ζωή τους».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ