Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο καθαγιασμός των συνενόχων



Η μοναδική υποψηφιότητα της Κυριακής και ο ανένδοτος αγώνας κατά της Λογικής, φέρνει στο προσκήνιο τον αντιπαθέστερο υπουργό του μνημονίου, σαν εγγυητή του πολιτικού μέλλοντος της χώρας.
Σαν να μη τρέχει τίποτα λοιπόν στα εκλογικά κέντρα του Πα-σοκ  , καλούνται όσοι συμφωνούν να είναι άνεργος ο διπλανός τους, χρεοκοπημένος ο φίλος τους, χωρίς κοινωνική πρόνοια η γριά της γειτονιάς τους , να δώσουν το λουθηριανό συγχωροχάρτι  στον κατεξοχή αδίστακτο εφαρμοστή της χουντοποίησης  του ελληνικού κοινοβουλευτικού
κράτους.
Ένα δίφραγκο η τσίπα του καθενός που θα μπεί στο ηλεκτρονικό παραβάν και θα πει ναι ή …ναι στη συνέχιση της αδιέξοδης πολιτικής, στο ξεπούλημα της ιστορίας και του μέλλοντος, στη συγχώρεση των αχρήστων , στην νομιμοποίηση των ληστών και τοκογλύφων.
Όμως όσο έξω από τα πράγματα και να είναι ο κάθε ψηφοφόρος του Βενιζέλου, δεν τον απαλλάσσει από τις ευθύνες  τις συνενοχής. Το ηθικό γιαούρτομα περιμένει τον καθένα συνυπεύθυνο , που για λόγους αντικοινωνικούς , σκοτεινούς και μισαλλόδοξους θα συνοδοιπορήσει με τη Μέρκελ, το ΔΝΤ , την ΕΕ , το Ράιχσταγκ και τόσους άλλους διεθνείς τοκογλύφους, στο να αναδείξει τους νέους Μανιαδάκηδες της κατεχόμενης Ελλάδας.
Όχι δεν αξίζει σε κανένα ψηφοφόρο του Πασοκ αυτή η ντροπή.
Είναι χρέος και δικό τους να μη καθαγιάσουν με τη ψήφο τους, τους υποτελείς , να μη συνυπογράψουν την υποδούλωση, να σταθούν πλάι στα περήφανα γηρατειά, τα νιάτα της χώρας για την εθνική ανεξαρτησία, την λαϊκή κυριαρχία, των (ψευδεπίγραφων πια) καλεσμάτων της ιδρυτικής διακήρυξης του πολιτικού τους χώρου.
Και αν παρά τη θέλησή του προσέλθει πια κανείς, αντί για ψηφοδέλτιο ας δώσει κάτι που αξίζει: ένα μεταχειρισμένο χαρτί τουαλέτας.
ΠΒ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ