Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

η αναγνώριση των 2.000 θύματα της σφαγής του Μαντουδίου και Αχμετ Αγά προσκρούει στην αναλγησία της δημοτικής αρχής


Για 4η συνεχή χρονιά η αναγνώριση των 2.000 θύματα της σφαγής του Μαντουδίου και Αχμετ Αγά  προσκρούει στην αναλγησία της δημοτικής αρχής



Στις 13 Μαρτίου ο Kireas.org με την  ευκαιρία της επετείου του εορτασμού της 25ης Μαρτίου έκανε αίτημα στο Δημοτικό Συμβούλιο Μαντουδίου Λίμνης και Αγίας Άννας να συζητήσει την αναγνώριση  των 2000 θυμάτων  της σφαγής στην περιοχή Μαντουδίου και Προκοπίου το 1823.  Με έκπληξη είδαμε ότι αυτό το θέμα δεν είναι στην ημερησία διάταξη του συμβούλιου της Τετάρτης 21/3/12.  Δυστυχώς, τρεις προηγούμενες αιτήσεις του Kireas.org είχαν την ιδια τύχη από την αναλγησία  του δημάρχου Ενωτιάδη με αποτέλεσμα μέχρι σήμερα να μην  υπάρχει κάτι στο δήμο μας που να το μνημονεύει και να τιμά αυτά τα θύματα.   Ας ελπίσουμε ότι οι  δημοτικοί άρχοντες μας  θα βρούν κάποτε χρόνο να ασχοληθούν και με τα 2.000 θύματα της σφαγής.



Με την ευκαιρία της 25ης Μαρτίου  και 189 χρόνια μετά την σφαγή, ο Kireas.org αιτήθηκε στο δημοτική αρχή  να δείξει τον απαιτούμενο σεβασμό στα θύματα και να συζητήσει πως θα τιμήσει αυτή την θυσία. Οι προτάσεις του Kireas.org έχουν ως εξής



- Απόδοση τιμών στα 2.000 θύματα της σφαγής του 1823 (στο Μαντούδι και Αχμέτ Αγά, σημερινό Προκόπι) από τους Οθωμανούς από το Δ.Σ. 



-Ανέγερση μνημείου και δημιουργία πάρκου προς τιμή των σφαγιασμένων (στο πλατανόδασος του Περαμύλου όπου έγινε η μεγαλύτερη σφαγή ή όπου αλλού θεωρηθεί καταλληλότερα). 


-Καθιέρωση της ημέρας της σφαγής, 23 Ιουλίου, σε ημέρα δημοτικού πένθους.



Λεπτομέρειες και ιστορικά στοιχεία για την σφαγή




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ